frallorna

Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av Lena - 10 oktober 2013 18:42

 


  Malte fick gomat, mommos köttbullar.


Så har dagen snart gått, blev en promenad till en affär en bit ifrån där vi står & en vända till en mack då gubben kom på att gasolen kan ta slut i natt ugh... ;)


En is kall kvällspromenad är just avklarad & nu ska vi krypa ner i sängen, mysa & kolla på tv, gubben vill se Lyxfällan & jag vill se Hela Sverige bakar.


Hoppas & tror att Märta sover där borta efter dagens händelse.


          Kram mina fina som kikar in *hjärta*




Av Lena - 10 oktober 2013 12:47

 

Sitter en bit från Ulltuna, eller bara 5 minuter, där vi sov i natt.


Lite pappa gos innan vi gick in...


Har pratat med Petrus, bad honom putta tillbaks Märta om hon var på väg till honom, & han lovade mej det, & då kändes allt så varmt & skönt...


Har skrivit en lång berättelse som jag vipps raderade då Veterinären just nu ringde! hon ringde under operationen åxå för att berätta att Märta mådde bra under narkosen & checkade av allt som skulle göras & så fick jag välja hur jag ville att bölden skulle fixas.


Märta är nu vaken & pigg!! & som det ser ut nu så skrivs hon ut i morrn, ett långt samtal med en helt fantastisk Veterinär, undra om hon hette Katarina?


Vidgade näsborrar, förkortat gommen som var lite för lång men inte den värsta hon sett, & det satte en flärp i en böj som var förtjockad, så den togs åxå bort. Hennes vårta på näsan är borta & ett drän sitter på bölden, det ska tas om 4-5 dagar & ett stygn var om nosborrarna som ska tas om 2 veckor, detta fixas hemma.


Så skönt så ord kan inte beskriva hur jag känner... Mammas lilla Prinsessa *hjärta*


Nu ska vi åka iväg & handla det jag glömde hemma ;)


                                            Kram kram *hjärta*




Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards