frallorna

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2013

Allt är klart! ja ja jaaaaa!!!

Av Lena - 10 oktober 2013 12:47

 

Sitter en bit från Ulltuna, eller bara 5 minuter, där vi sov i natt.


Lite pappa gos innan vi gick in...


Har pratat med Petrus, bad honom putta tillbaks Märta om hon var på väg till honom, & han lovade mej det, & då kändes allt så varmt & skönt...


Har skrivit en lång berättelse som jag vipps raderade då Veterinären just nu ringde! hon ringde under operationen åxå för att berätta att Märta mådde bra under narkosen & checkade av allt som skulle göras & så fick jag välja hur jag ville att bölden skulle fixas.


Märta är nu vaken & pigg!! & som det ser ut nu så skrivs hon ut i morrn, ett långt samtal med en helt fantastisk Veterinär, undra om hon hette Katarina?


Vidgade näsborrar, förkortat gommen som var lite för lång men inte den värsta hon sett, & det satte en flärp i en böj som var förtjockad, så den togs åxå bort. Hennes vårta på näsan är borta & ett drän sitter på bölden, det ska tas om 4-5 dagar & ett stygn var om nosborrarna som ska tas om 2 veckor, detta fixas hemma.


Så skönt så ord kan inte beskriva hur jag känner... Mammas lilla Prinsessa *hjärta*


Nu ska vi åka iväg & handla det jag glömde hemma ;)


                                            Kram kram *hjärta*




 
 
Marianne  Leif

Marianne Leif

10 oktober 2013 13:22

Alla tänkbara lyckokraamar till er och lilla Märta.
Och du Lena, självklart går det bra, Petrusmannen vill inte ha henne dit ännu, han vill ha lite "lugn och ro" ett tag till, han har ju fått några som han måste lära in nu först innan han orkar med fler. Så ta det med ro. Kraaamar från hele Frallagänget.

http://www.lufsenburg.se

Lena

10 oktober 2013 17:17

Tack *hjärta*

Ja han gjorde sitt jobb vår Ängel, det är så jag känner... & inte förens mitt tänk blev så kunde jag slappna av, för jag fick en sådan underbar & sann förnimmelse... men han var lite otålig! för han hade fullt upp att leka med en hel hög vovvar *hjärta* han frågade flera gånger om det var klart, för kompisarna väntade *hjärta*

Kram kram *hjärta*

 
Buttons

Buttons

10 oktober 2013 13:23

Hejja Märta, nästa gang jag kommer hem tycker jag att vi bör träffas.........

http://floridatjej.bloggplatsen.se

Lena

10 oktober 2013 17:14

Ja Buttons, hälsa din mamma att min mamma väntade att ni skulle dyka upp, för era paket låg & väntade... :(
Nu är jag dock lite groggy efter att ha träffat snälla mäniskor som grejat inuti mej på nått vis ;)

Kram kram /Märta

 
Ingen bild

Anita

10 oktober 2013 14:07

Gud så skönt. Vad glad jag blir.

Lena

10 oktober 2013 17:11

Tack & här är glädjen stor :)))))))))

Kram *hjärta*

 
Kaisa

Kaisa

10 oktober 2013 14:17

Pustar ut! Lena nu ordnar det sig... :-)

❤️❤️❤️ kramar ❤️❤️❤️

http://andestyrka.blogspot.com

Lena

10 oktober 2013 17:10

Tack & ja, jag pustar!! ;)

Kram *hjärta*

 
Kikkan

Kikkan

10 oktober 2013 14:28

Vilka härliga nyheter.. :) :) London kramar ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

Lena

10 oktober 2013 17:09

Tack *hjärta*

 
GeddFish

GeddFish

10 oktober 2013 14:58

Klart det gick bra! Ingen tvekan!
Puss på nosen, kram till tvåbenta♥♥♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Lena

10 oktober 2013 17:08

Tack *hjärta*

 
Ingen bild

AnnA

10 oktober 2013 17:43

Ååååååå så skööööönt!!!!!

Kramar!!!

Anna

Lena

12 oktober 2013 18:48

Mmmmm ;)

Kram kram♥

 
Ingen bild

pezze

10 oktober 2013 18:33

:-D :-D :-D skönt!!!
hoppas nu för fanken att alla otur över dina vovvisar försvinner dit peppar brinner nu o att turen vänt till er o håller kvar där en lååånng tid!!!
kraaaam på er!!

Lena

12 oktober 2013 18:48

Åååå du är så härlig!! :))) Tack Tack!! :)))

Kramarom dej♥

 
Ingen bild

Patricia

10 oktober 2013 18:48

Åhhh va skönt att allt gick bra :-) tänkte på er i morse. Stort kram till er / Patricia

Lena

12 oktober 2013 18:47

Tack snälla♥ Tack♥

Kramarom dej♥

 
Ingen bild

ErikaSH

10 oktober 2013 20:38

Vad skönt att höra!!! Hoppas hon piggar på sig fort nu! Kramar

Lena

12 oktober 2013 18:46

Tack snälla!!♥

Kramarom dej♥

 
Kicki med hundar

Kicki med hundar

11 oktober 2013 08:06

Så skönt att allt gått bra.
Jag hade en boxerhane som hade för trånga näsborrar, när dom blev opererade så blev han som en helt ny hund och levde i många år.
Kram

http://www.travarens.se

Lena

12 oktober 2013 18:38

Ok! så härligt att höra!! :)) jag håller tummarna, hon är lite rosslig nu, men inte undra på då dom rört runt i halsen :(

Kram & Tack♥

 
Di

Di

11 oktober 2013 23:17

Vad skönt !! Kramar och ha en fin helg

http://Dithequeen.blogspot.com

Lena

12 oktober 2013 18:26

Tack & kram på dej♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 23 mars 18:08

       I lördags var Sam här på övernattning, & gösses så med snö vi fick förra helgen! men den smälte hyfsat fort, inte allt men mycket . Malte verkligen dyrkar  Sam ❤️ & Sam älskar honom ❤️          Ungen ...

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards