frallorna

Alla inlägg den 19 oktober 2013

Av Lena - 19 oktober 2013 19:19

 


 

Knatade ut på en 25 minuters tur, men först tittade vi in i stallet, som numer är fyllt av allt möjlgt, men för många år sedan bodde mina 2 hästar här, Equtan en Arab & så en Shettis vid namn Knappen

 

Jag & Equtan aldelens när jag fick honom som 30 års present av gubben   -en oinriden katapullt häst! fullt ös medvetslös & lika är han än idag 23 år gammal   en kompis & hennes dotter äger han & Knappen idag, dom fick det bästa hem hästar kan ha, jag gav dom Paradiset på Jorden iockmed det, det bästa jag gjort   

 

Som ni ser har vi snö kvar på sina ställen, eller ganska så mycket i vår by...

 

Aika följde med oss runt byn & in på skogs stigen en liten bit...

 


  När vi kom hem så fixade vi äntligen till den gamla vackra barnsängen som stått där alltid, men utan madrass, nu lade vi på en planka, skum-madrass & en hopvikt bäddmadrass så det blev mjukt, nu kan Malte ligga nära pappa på denna sida istället för att trängas med Märta som ligger på andra  Malte är en pappas pojk  


  Ha ha ha han fick lite spunk & såg ut att gilla läget! ja han ligger ju bara där om han vill förstås, & ibland gillar han att trängas åxå  


Gubben jobbar natt & har just åkt, trist  & vi ska gona ner oss framför tv:n på golvsängen.


                               Kram på er  

Av Lena - 19 oktober 2013 13:14

 


 

Vackert ute, men kallt, eller det är ju en smak-sak  bara varit på gården, fram & baksidan brrrr.... men inne har vi det varmt & gott & det går perfekt att sola  


  Törs knappt lägga ut bilden på mina enda par byxor, som numer inte går att använda...


Dom är så gisstna i grenen så låren ramlar ut  Skulle möta upp C som jag jobbar hos, på stan, & när jag går där så tänker jag tanken, tänk om låren syns bakifrån? raskt som katten svängde jag bak min underbara väska jag köpte i London & alltid använder   I panik frågade jag henne när vi träffades om låren syntes bakifrån? -& hon kunde knappt ens svara för all skratt, ja dom syntes mycket väl! shit pomfritt!  -så väskan fick hänga över rumpan resten av dagen  & så fick det bli ett par nya rea byxor för 150 spänn med hem   grönmelerade, får duga.


Någon "modeikon" kommer jag aldrig att bli, & dom kläder jag sällan köper använder jag tills dom går sönder...

Dom trasiga byxorna köpte jag på PRIMARK i London förra året i december, då kastade jag mina tidigareköpta samma sort i sopåsen på Hotellrummet pga att dom åxå såg ut så här   & satte på mej dessa nu trasiga, hade trott dom skulle hålla tills vi kanske? ska dit igen, men si det funkade inte denna gång  


Gubben är lika, & vi lägger inte ut många kronor på kläder i alla fall ha ha ha  


Sitter i en PRIMARK jumper som jag tokälskar, köpt för 2 år sedan för 50 kr & som det blivit små konstiga hål i, men slänger den gör jag INTE! utan njuter av att gå som en slashas här hemma  


Få se om det blir någon Londontripp i år? isåfall blir det nog ett bar brallor med hem, likt dom kastade & tänk då har jag 2 par!!! owaw  

(Pst. jo jag har några gamla typ joggingbrallor åxå & så tights förståss)


En bya promenad lär vi väl ska ta om en stund.


                               Kram på er  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards