frallorna

Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av Lena - 26 oktober 2013 11:49

 

Med Malte tätt intill & tryckandes på ena sidan & Märta på andra blev det verkligen puch upp på mossan i mitten  Malte har sovit som en stock! Märta likaså fast inte jag, tänker för mycket...

Malte har redan "nyttjat" 2 av sina kiss & pruppvändor  2 bajjor & en kiss

-intresant va?  & äter med en glupande aptit.

 

Den här Märta, så här kan hon stå & snegla på oss hur länge som helst, i väntan på att vi ska putta på henne för att komma upp, upp kommer hon såklart själv, men inte om vi finns bredvid  

 

"Före" bild på Märtas nosborrar...

 

... & "efter" bild, jag tyckte inte att Märta hade så dålig väg ut & in innan, men lät veterinären bestämma. Det blev skillnad, men inte jätte stor.

 

Denna helg är det kalabaluns i stan, då IKEA har öppnat portarna i Borlänge, som jag längtat i så många år, blir dock ingen titt för mej denna helg, men jag är såååå nyfiken.

Redan i torsdags var kön utanför lååång! folk övernattade i kön! allt för att vara först & få en möbel med hem, som dom 50 första fick  dvs en sittplats, fotölj eller stol.

 

Vädret sådär, regn i morse & åska är utlovat för eftermiddagen! -vi får väl se  

Om ni ser det blå silotornet till höger långt bort, så om jag tar kikaren, så ser jag bortom det KUPOLEN taket, dvs nästan IKEA åxå  


Nu ska jag pussa på "fängelsehunden"  


                                     Kram på er  


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards