frallorna

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Lena - 7 oktober 2013 19:23

 

En timme till godo hade vi när vi var framme...

 


 

Traskade i Märtas takt & hittade en hundhage, tror vi i alla fall, där dom fick vara lösa, kanske inte alls så bra kom jag på sedan, kanske många baskelusker som härjar där, fast rent var det.


Så var det vår tur, & vi fick träffa en Ängel  en så oerhört mjuk & genom fantastisk mäniska, så många veterinärer jag träffat under åren, men denna hade "det" mer än någon jag någonsin upplevt  hon heter Jenny Lindholm

Märta fick en tid för operationen av sin långa mjuka gom, som det heter, så på torsdag morgon ska hon infinna sej där.

Efterssom vi åkt så långt så blev hon erbjuden att stanna kvar där tills torsdag, Tack för erbjudandet! -men nej nej nej vi åker dit igen för Märta ska med hem såklart   

Men vi åker redan på onsdag (för att slippe Uppsalas morgontrafik) med Husbilen & stannar kvar, för Märta får sova där ett dygn om allt går som planerat, & vi har redan "rekat" bästa platsen 15 minuters väg därifrån, där vi kan vandra på olika "leder" i fin natur.

 

Såklart har jag inte kunnat äta något under dagen, & när det var över var jag det åxå, gnolet i huvudet var på väg, men vi stannade i Sala & åt lite medhavt.

 

Var inte detta en gullig skylt  

 


 


 

Oj! fick fort stänga luftintaget & den som gasade hade nog strax en död Turbo & sa säkert bläääää 


Nu har jag gjort lite att äta, brysselkåls sallad & Malte & Märta hade ingen ro att äta på hela dagen, var för mycket att hålla koll på.


              Golvsängen nu, Kram mina fina som läser   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards