frallorna

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Lena - 18 oktober 2013 17:51

 

Vi åkte till åkrarna en liten stund på ättämiddan, & precis som vanligt så fikade gubben & jag fotade, medans Märta & Malte myste på.

 


 

Lite snö kvar där inte solen kommit åt

 


 


    Hmmm... varför skulle jag göra en så galet god pizza med extra allt när man inte har ett uns av karaktär  utan bara äter & äter & äter fast man är proppmätt  


Nåja, nu ska vi mysa & kramas framför tv:n till Idol bla.


                                 Kram mina fina  

Sol

Av Lena - 18 oktober 2013 12:01

 

Lite av sön som föll ligger kvar, & det är kallt men vackert

 

  Sötnos  Ljuvlig, fantastisk, kramig, så snäll, vänlig mot alla, inte en enda gång har hon morrat någonsin, hennes hjärta är bara av ren kärlek  & hon är vår  vår vackraste Prinsessa Märta Louise  

  Dagar som denna är vi glada för dom blåbären...

 

... vi fångade på vår tur till Västerdalarna  

      Gröt på tallrik med mackor till gubben, själv är jag inte så "glammig" utan åt från kastrullen med sojamjölk  


Vet inte riktigt vad vi ska göra idag, men nått väntar väl...


                     Kram & fin fredag mina fina som kikar in  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards