frallorna

Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av Lena - 25 oktober 2013 22:08

 

Malte sköter sej så fint, är så lugn, så han får ligga på golvsängen & slippa "fängelset" emellanåt  han har legat här hela kvällen & myst & inatt sover jag, han & Märta här på golvsängen.

 

Båda sönerna har varit hemma & pulat med sina bilar, & lite vovve pussar mellan mecken...

 

Märta ja, grannen kom förbi & tog stygnen på Märtas nosvingar, sedan fikade vi, hade gjort en äppelkaks mandel paj med vaniljvissp till, blev uber gott om jag får säga det själv 


Fortsättningen av Idol om en stund, sedan slocknar vi nog för natten, är så enormt trött, sover så uselt på nätterna.


&!! måste tillrättavisa mej själv lite, Malte vill ALLTID kramas  men där i Falun var det mer än någonsin! & lite anorlunda dom 2 mornar här hemma, lite panik i dom lixom, lite -lämna mej inte! men inatt får han ligga så nära mej han kan   


                     Kram på er mina gulliga läsare  

Av Lena - 25 oktober 2013 10:57

 

Tidig morron & dagen nu är lika vacker...

 

... & Malte har hamnat i buren, men nu utan protester! gnyendet & oron som vart, var av morfinet.

Men han får gå ut 6 gånger om dagen för kiss & mat, & vilken aptit han fått! får ta det lite piano så han inte får knip, små portioner  


Han är så lugn, ännu i alla fall, låg & kollade Lyxfällan med "pappa" igår kvällst på golvsängen & sedan sover han förståss åxå på den, jag tog över & flyttade dit från sovrummet vid 5 när gubben åkte till jobbet & så sov han som en stock nära nära till klockan 08.00, sedan kissning, mat & Rimadyl & buren. Nyss kiss & prupp & vatten & mamma sååå glad  Älskar denna varelse så hjärtat värker  


Nu ska jag öppna dörren åt honom & sätta mej där & klia lite  & kolla på tv, för tv är det enda som kan få mej lugn, att se på något så koncentrationen blir på något annat än mina malade jobbiga tankar, virka går inte för då kan man tänka, & läsa har jag inget fokus till, & jag måste ju ge honom lugn & ro från min själ   


Så har jag åxå förstått, att jag betyder mycket för Malte... det har jag alltid förstått, men nu blev det så otroligt bekräftat, när jag lämnade honom i Falun så försökte han krampaktigt hålla mej kvar, ungefär som en liten apa, lade tassarna krampaktigt om mina axlar & gnydde, han lixom grät mot min hals... ni förstår kanske hur det kändes, för oss båda...

Detsamma när jag kommer upp på morgonen, igår & idag, han lägger tassarna om min hals, slickar min hals & när jag sätter ner honom, (för jag vill inte att han ska ha den ställningen) så kniper han ihop sina framben om min hals, min lilla apunge  så jag får raskt lägga mej ner & så han får krama mej & jag honom förstås  Malte är så speciell, så speciell  


                                     Kram kram  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards