frallorna

Direktlänk till inlägg 19 maj 2013

Morrn...

Av Lena - 19 maj 2013 08:56

 

Har glömt att berätta om IKEA i Älmhult!


Saknade en lite större kastrull för husbilen, så jag sa tii gubben att jag vile stanna just här! & när vi närmar oss parkeringen ser jag denna "hägring" för deras Ikea hade inget "fyndrum" som alla dom andra Ikeorna har, utan ett HELT HUS!! :)))

Snacka om att jag gick igång!! ha ha ha....

& den där "bara" kastrulle blev 2 stora kassar med "bra att ha grejjer" ha ha ha skrattade jag ;) fast inte gubben som tyckte att jag hamstrade massa onödigt, fniss... ;)


Ljuvliga rosengardiner, handukar, & så vackra koppar som jag mitt skit pucko skulle köpt fler av!! & jätte stora golvpuffar som hade kostat 400 nu 100, men gubben sa STOPP fniss... ja jag hade kunnat ta med hela stället hem "typ" ha ha ha...

Kastrullen hittade jag däremot på "vanliga" Ikea, där åxå 2 hundleksaker fick följa med.


Spännande Melodifestival, fast mina favoriter var Island & Ryssland! Ryssarna gick ju ganska så bra & slutade 5:a, Island kom sämre, Danmark var ok fast inte den bästa, så tyckte jag, & Robin gjorde ett fint framförande, en ödmjuk & så gullig kille & som har en så otroligt vacker röst, kunde väl kommit lite bättre till.


Vovvarna har varit ute på en morronprupp med mej, nu sove dom igen, & på dagen ska vi hälsa på dej Anna med familj! en blogg kompis & vi har aldrig träffats!! gösses så spännande!! :)))


Pst! ser att det blir en del felstavningar, bara för att jag slarvtrycker på tangenterna, jag är inte full ha ha... ;)


                 Kram på er alla, vi ses!! :))

 
 
Glamourwomen

Glamourwomen

19 maj 2013 11:55

Vad härligt ni är ute och åker! hoppas ni mår bra? kramen till er alla.

http://nattstad.se.glamourwomen

 
Glamourwomen

Glamourwomen

19 maj 2013 11:55

Vad härligt ni är ute och åker! hoppas ni mår bra? kramen till er alla.

http://nattstad.se.glamourwomen

Lena

19 maj 2013 23:57

Japp vi har varit på väg några dagar nu, mysigt! :))

Kram & tack! *hjärta* till er!

 
Di

Di

19 maj 2013 15:21

Haha vad kul med Ikea!! Härlig semester ni har:) kram från mig i Särna

http://Dithequeen.blogspot.com

Lena

19 maj 2013 23:56

Tack! Särna blir nog kanske nästa "husbils resa" för oss ;)

Kram kram *hjärta*

 
Ingen bild

Kerstin.

19 maj 2013 18:51

Ja det blev lite ändrade planer för hemresan vi står just nu på Ullareds camping så ni blir det till att storhandla i morgon,om man nu orkar men något skall jag väl hitta,vi har haft regn hela resan hit men nu håller det upp,ha en fortsatt trevlig resa.Kram Kerstin.

Lena

19 maj 2013 23:55

Ja där finns en del att fynda kan jag tänka, & trängas med folk he he.. ;) Lycka till! :))

I morrn blir det Marianne för oss & gosa med Maggies bebisar *hjärta*

Kör försiktigt & kram på er *hjärta*

 
Kikkan

Kikkan

19 maj 2013 20:16

Övade Du dig med att handla på IKEA så Du vet hur det går till i höst när de öppnar Er IKEA :) :) Tänk att gubbar alltid säger nu räcker det när man shoppar :-) ♥, MEN tänk om man skulle säga så till Dem när de är inne på Clas Ohlson :D. Kör försiktigt även idag.♥♥♥ Kramar

http://kickssons.bloggplatsen.se

Lena

19 maj 2013 23:53

Ja just ja, de va de jag gjorde! ha ha ha.. undra om gubben gillar att Ikea öppnar lika mycket som jag *skratt* ;) Ja eller Jula eller Biltema ha ha :)

Kram kram *hjärta*

 
Ingen bild

Anna

19 maj 2013 22:40

Ja herre så glad jag blev när en stor maffig husbil gled in på garage uppfarten!!!

Så trevligt att få träffa er!

Märtas pussar får följa med mig till sängs ikväll ...
Så bedårande fin !

Och Malte då... Stor killen ... Trygg och lugn ... Fin!
Charlie stod i hallen hela kvällen och undrade vart ni tog vägen!

Kul! Hoppas vi får språka fler gånger! vi får ta en tur upp i Svea riket gubben och jag nästa gång ...

Kör försiktigt och njut av er resa!
Kramar
Anna Co.

Lena

19 maj 2013 23:49

Ja lika glad är jag att vi hälsade på hos er!! :)))
Tror vi får hälsa på en gång till i höst så vi får prata i lugn & ro ;) eller så får ni styra kosan mot oss ;)

Kram på er! *hjärta*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards