frallorna

Alla inlägg under oktober 2009

Av Lena - 31 oktober 2009 16:13

  

Värken släppte, och det blev "åker race" Skrattande...

                          ...kryddat med "bus"...Flört 

                           ...& gasen i botten!!!FörvånadSkrattande   

                  "Lite" lerig, men ack så vacker!!!Kyss 

                                Upptäcks färd...  

 

Värken försvann, och vi åkte till åkern, där gick vi & åt äppelkaka & drack Irich cream kaffe Flört

 

Nu väntar strax avfärd till en härlig Haloween fest hos vänner!

 

Nybadade vovvar, & en bädd med, så blir de nog finimangens!

 

           Kram och fin allahelgona kväll, eller Haloween!..Flört

 

    

Av Lena - 31 oktober 2009 11:57

  

                   Prinsessan Märta Louise!!

 

7:de dagen med ett obehagligt tryck i huvet, inte värk, vet inte varför... Skrikandes

Har mixat Alvedon & Ipren nu, få se om det ger sej... Oskyldig

 

Ska iväg till vänner på stor härlig Haloween fest i kväll Skrattande & när värken förhoppningsvis gett sej av, ska vi göra något med vovvarna, lång åker promenad kanske...

 

                                         Kram!!

Av Lena - 30 oktober 2009 19:31

  

                            Älskar denna bild!!..

 

...från vår "fridfulla" skog, så vackra färger, Petrus smälter likssom in i bilden...

 

                              Kvällskram! och mys...Flört


Av Lena - 30 oktober 2009 16:31


Har provat olika inställningar på kameran idag! -oj oj så spännande de var! ökade på Ison och rattade lite & slapp blixten! super!!.. Flört -presis de jag ville åt, att slippa den, men! då måste man tydligen hålla kameran mycket stillare... tror jag i alla fall he he... Oskyldig

 

Har vart ut med doggsen i skogen en vända -härligt!! Skrattande och nu väntar Idol & soffmys!!....

 

                               Kram kram!


Av Lena - 30 oktober 2009 13:30

  

           Petrus & Märta på asfalts promenad!

 

Följde med gubben som hade ett ärende, och gick en vända på asfalt, och såg bilar! ha ha ha.. blir ju likssom mest "Mulletrolls" promenader för oss, då skogen är vårt andra hem... Flört

 

Solen har lyst från en klarblå himmel, men nu har det börja mulna på, lagomt tills vi ska ta en tur! fast de struntar vi i! de blir nog super ändå, ska prova lite inställningar på kameran, fast jag tror jag glömt de mesta från igår ha ha ha...Oskyldig...

 

                            Kram kram! ses...

Av Lena - 29 oktober 2009 22:31

  

                 Ettrus Pettrus är lite pömsig!!

 

Av alla fotokurser som finns, så är jag säker på att detta är den mest optimala jag någonsin kunnat hitta!! (i alla fall för mej Skrattande)

Underbar lärare!!! & såååå många "aha" upplevelser jag fick!!!

För mej känns det som Julafton nu!! SkrattandeSkrattandeSkrattande....

Tack Kerstin för tippset om kursen!! Flört efter första omgången är den tusenfalt mer än jag någonsin kunnat föreställa mej!!!

 

Nu kommer jag somna helt lyrisk.... owaw....owaw...

 

                            Nattkramen! Zzzzz...

Av Lena - 29 oktober 2009 14:29

  

                           En sovande Sessa...

 

Bra blodvärde, yippi! men hur Järnet ligger till får jag reda på nästa vecka..

 

Ikväll ska jag iväg på Fotokurs!! SkrattandeSkrattande -som jag längtat! och nu är de dax! tror den blir kanon Flört...

 

Innan dess ska vovvsen & jag åka till mina föräldrar & fika & träffa systerbarnen som är där! kul kul för vovvar & barn! ha ha ha...

 

                                         Kram kram! ses...



Av Lena - 29 oktober 2009 08:24

  

                      Petrus bild från igår...

 

Ska iväg en liten sväng & kolla mina blodvärden.

 

                    Godmorgon på er! ses senare! Skrattande

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards