frallorna

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2009

Morrn på er!

Av Lena - 29 oktober 2009 08:24

  

                      Petrus bild från igår...

 

Ska iväg en liten sväng & kolla mina blodvärden.

 

                    Godmorgon på er! ses senare! Skrattande

 
 
Ingen bild

Pane

29 oktober 2009 10:29

Godmorgon!
Jag har varit ute på en långrunda och behöver köpa nya batterier till min stegis ha ha!! Den är bra för den räknar allt så man får lite koll på tid och km :)
Ja det var intressant och veta och att det kan bli olika prommisrundor och kan förstå att det kan bli mycket när man går mycket på jobbet....
Ja kroppen vänjer ju sig med dessa rundor och kroppen är väldigt anpassningsbar...därav svårt att se vågen kika nedåt...jag har pendlat upp och ned 3 kg sen i sommras så dem kilona vill inte bort grrr!!! Men det vill jag :)Hoppas det går bra med provtagningen och önskar dig en fin dag, Petrus det ser lite kallt ut att du står i vattnet....men väldigt fin bild :) kram kram

 
Leonora

Leonora

29 oktober 2009 11:37

God förmiddag!
Hoppas alla värden är bra då!
Vacker bild!
Kram

http://www.metrobloggen.se/djurbarn

 
Ingen bild

Lena

29 oktober 2009 14:42

Pane!
hade en stegräknare för länge sedan som bara ramlade av hela hela tiden, så jag gav upp, men en sådan skulle vara intresant att ha!!! får nog införskaffa mej en som sitter bättre kvar! ;-)
Ja ibland så känns de som om kropp och själ inte är synkroniserade! ha ha ha,
Kramen! /Lena

 
Ingen bild

Lena

29 oktober 2009 14:43

Leonora!
Ja blodvärdet var bra! alltid något he he, resten får jag veta nästa vecka!..
Kramen! /Lena

 
paloma

paloma

29 oktober 2009 23:22

Halloj! Underbara kort som vanligt! Skall du gå på fotokurs? Du som tar så vackra och fina bilder! Men det är klart det är alltid ågot nytt man kan lära sig! KRAM OCH GODNATT

http://metrobloggen.se/olapalomablanka

 
Ingen bild

Lena

30 oktober 2009 13:54

Paloma!
Jo de finns sååå mycket att lära må du tro, så de kommer bli spännande ;-)
Kramen och fin fredag! /Lena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards