frallorna

Alla inlägg under oktober 2009

Av Lena - 12 oktober 2009 20:43

  

                               Vackraste bilden på vår Prinsessa!! 

Det går sakta men säkert framåt här på bloggen! Skrattande

Fint väder på förmiddagen, men sedan kom regnet... små snabba ute vändor fick räcka denna dag, inte för att regnet stör vovvarna i sej, men det regnar ju in i deras öron! hu hu..Gråter

Holywood fruarna intar strax tv:n, bra "mun" gymnastik ha ha... de verkar som dom åxå är lite Oskyldig i bollen ha ha ha... uch, va jag elak nu?...

                                                  
                                           Kram kram och sussa gott!

Av Lena - 12 oktober 2009 19:15

  

Idag och veckan ut, är det Älg jakt, så då får vi av den anledningen inte vara i skogen...  

Men när veckan är slut får Vild svinen inte styra oss helt heller...

Mina tidigare inlägg försvann mina kort på! opps! -jag tog bort dom från uppladdnings rutan och då försvann dom från Bloggen åxå! hmmm?.. så jag laddade upp dom igen och då blev de två samma kort på ett? Oskyldig

Och föresten så är denna gubbe bäst och mest likt mej just nu! Oskyldig känner mej likssom lite susig i kolan när jag inte förstår något om vad jag gör här Tyst ha ha ha...

Kram på er! /Lena

Av Lena - 12 oktober 2009 15:10

     

Tack Jenny för tippsen! och ni kan tro att jag har myror i skallen Oskyldig att fixa och förstå allt om denna blogg är inte de lättaste när man knappt kan starta en dator! ha ha ha...

Och som om inte detta räcker, så har jag lyckats få in Paint på hela mitt fotoarkiv på datorn! vilket gör att jag inte kan lägga in bilder från arkivet till bloggen! jag har i timmar försökt radera de, men jag kommer ingen vart Skäms så de blir till att ringa sönerna när dom vaknat efter nattskiftet... 

Återkommer med ett försök att lägga in fler bilder i samma inlägg! *skratt*

Kram på er!  

Av Lena - 11 oktober 2009 22:40

     

Ny här på bloggen! och förstår varken ut eller in! Oskyldig hur jag gör för att få bilder och skrift!

Allt känns som "slumpen" *skratt*

Min Blogg kommer handla om dom härligaste 2 Frallor! Petrus (röd färg) & Märta (vit) Skrattande och våra äventyr!!

Märta är 1 & ett halvt år, Petrus snart 1 år.

Märta är född döv, och Petrus är hennes "Ledsagare" i livet, av honom lär hon sej läsa hundspråket!

Kram och natti natti!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards