frallorna

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2009

Petrus & Märta

Av Lena - 12 oktober 2009 19:15

  

Idag och veckan ut, är det Älg jakt, så då får vi av den anledningen inte vara i skogen...  

Men när veckan är slut får Vild svinen inte styra oss helt heller...

Mina tidigare inlägg försvann mina kort på! opps! -jag tog bort dom från uppladdnings rutan och då försvann dom från Bloggen åxå! hmmm?.. så jag laddade upp dom igen och då blev de två samma kort på ett? Oskyldig

Och föresten så är denna gubbe bäst och mest likt mej just nu! Oskyldig känner mej likssom lite susig i kolan när jag inte förstår något om vad jag gör här Tyst ha ha ha...

Kram på er! /Lena

 
 
Martina

Martina

12 oktober 2009 19:33

Super snygg blogg =) är du en datahacker nu?
Vi MÅSTER träffas någon daG/ KRAM Martina med hundar

http://martinaarnler.blogg.se

 
Martina

Martina

12 oktober 2009 19:40

Super snygg blogg! Vi MÅSTE ses snart =) kram Martina med hundar

http://martinaarnler.blogg.se

 
Tollan

Tollan

12 oktober 2009 20:08

Go Kväll. Fina bilder som vanligt på sötisarna :)

http://blogg.expressen.se/tollan

 
ErikaSH

ErikaSH

12 oktober 2009 20:51

Tjoho! vad kul med en ny blogg! och du lär dej nog snart hur det funkar! =) kramiz

http://erika.sjoo.googlepages.com

 
Kicki

Kicki

12 oktober 2009 21:04

Vilken jättefiiin blogg Lena....du är jätteduktig..och så klart har jag lagt dig till mina favvosar...
Kramar Kicki

http://www.frallanlotta.blogspot.com

 
Kaisa

Kaisa

12 oktober 2009 22:05

Hi hi hi... här är jag, ser du att jag vinkar? =) Hoppas att detta skall funka bra, jag tror att det kommer att göra det. Lägger till länk till dig (självklart)

*Karmar / Kaisa*

http://blogg.expressen.se/fimpanu

 
Tollan

Tollan

14 oktober 2009 06:13

Go Morron. Älg jakten ja,, just det hade jag glömt inte undra på att det står en massa bilar vid vägkanterna :) Ha en härlig dag. Kram

http://blogg.expressen.se/tollan

 
Ingen bild

Lena

14 oktober 2009 13:12

Men de sägs att de är så få älgar nuförtiden så oftast sjuter dom fullt innan helgen, här är det så i alla fall...
Kram och fin dag! /Lena

 
Tollan

Tollan

14 oktober 2009 17:43

Hej Hej.. Kikar in en liten snabbis på din nya FINA sida och önskar en härlig kväll. Kraam

http://blogg.expressen.se/tollan

 
Ingen bild

Simona

15 oktober 2009 21:10

Vilken snygg blogg du har skaffat.

Godnattkram//Simona

 
Kaisa

Kaisa

16 oktober 2009 23:36


Hm, kommer du verkligen att stå ut med detta???
Man vet vad man har men inte vad man får....
Det är bara att komma tillbaka, du är alltid välkommen! :)

Godnattkramar / Kaisa.

http://blogg.expressen.se/fimpanu

 
Ingen bild

Lena

25 oktober 2009 14:24

Kaisa Kaisa lilla :-))!!
Jag älskar denna blogg!! så är det helt enkelt ;-) -hitills i alla fall! *ler*
Så här långt tillbaks brukar jag inte gå för att se komentarer, men några dagar tillbaks de kollar jag!
Kramen! /Lena

 
Ingen bild

Blessing

24 augusti 2010 12:51

Hejhej ja så kan de gå hehe..Men har älgjakten redan börjat hos er?. Här blir det inte förrens i sep okt!..Rocco gillar oxå kottar..Hejhej

Lena

24 augusti 2010 19:35

Jaha? & hur månne kom denna svars ruta fram helt plötsligt!? visste att denna funktion kommit, men har inte hittat på den ännu, & inte vet jag vad du "yrar" om heller ha ha ha.. vilket inlägg du svarat på...
Men älgjakten börjar inte förens första helgen i oktober tror jag det är!
Kram på dej i alla fall! /Lena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards