frallorna

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2013

Kväll...

Av Lena - 10 oktober 2013 18:42

 


  Malte fick gomat, mommos köttbullar.


Så har dagen snart gått, blev en promenad till en affär en bit ifrån där vi står & en vända till en mack då gubben kom på att gasolen kan ta slut i natt ugh... ;)


En is kall kvällspromenad är just avklarad & nu ska vi krypa ner i sängen, mysa & kolla på tv, gubben vill se Lyxfällan & jag vill se Hela Sverige bakar.


Hoppas & tror att Märta sover där borta efter dagens händelse.


          Kram mina fina som kikar in *hjärta*




 
 
Ingen bild

Anna

10 oktober 2013 21:04

Gud så skönt att allt gick bra !!!
Märta kommer sova som en stock! Utan att snarka hi hi...

Johan från hela Sverige bakar kommer till min butik på fredag nästa vecka och hjälper oss dra igång french bakery. Surdegsbröd!

Spännande , man har fått träffa en och en annan kändis sen man bytte jobb!

Kramar till er där i mörka natten! Sov gott och imorgon så finns det nog en liten frallatjej som blir glad att se er egen!!!

Vi hörs !

Anna


Lena

12 oktober 2013 18:45

Ja vi sov som 2 STOCKAR inatt! :)) & gubbarna fick sova på golvsängen he he ;)

Surdegsbröd var det enda bröd jag älskade när jag åt bröd, numer när jag bara får äta glutenfritt är det inte detsamma längre, men det finns några goda färdigköpta & frysta som jag gillar :))
Ur kul med han i butiken, kan tänka att det kommer dra folk till er!! :))

Ja hon sprang rakt i min famn, hade förstås satt mej på golvet & väntat :)) pussarna var många, goda & så efterlängtade♥

Kramarom dej & Tack goa Anna♥

 
wiolettan

wiolettan

10 oktober 2013 21:09

Så skönt att operationen gick bra. Vilken härlig lättnad.
Det är så svårt då ens djur blir sjuka, eller de får något fel. Man blir helt upp och ner.
Tänker på er.
Varm kram!

http://wiolettan.bloggplatsen.se

Lena

12 oktober 2013 18:41

Tack snälla♥

Ja så är det, maktlösheten är så fruktansvärd...

Tack snälla & en varm kram på dej♥

 
GeddFish

GeddFish

10 oktober 2013 22:51

Oh, det låter mysigt upp i alltihopa!
Påminner om hur min Pusselbit och jag hade det, vi hade dock en kissekatt med i husvagnen! Ibland.
Men, jag vet att det kommer att fixa sig med Märta.
Puss och kram♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Lena

12 oktober 2013 18:40

Jag mins såväl när hon var med er på era turer♥

Tack för din tro på allt♥ jag tog in det ska du veta, men hade ändå så svårt att fokusera på det jag skulle, så jag fick prata med Petrus till slut, då släppte ängslan♥

Kramarom dej♥

 
Ingen bild

Kerstin.

11 oktober 2013 18:37

Ja det var skönt att det gick vägen med Märta men hon var i goda händer,och nu kommer det nog att bli bättre med snarkningen och andningen för henne och så kanske hon blir piggare också,ser ut att ni har haft det mysigt i husbilen tänk vilken tur att man har en sådan i dessa tillfällen så man slipper åka fram å tillbaka, ja husbilen är till nytta i många tillfällen.
Kram Kerstin.

Lena

12 oktober 2013 18:31

Ja du, tänk vad denna husbil gett oss, tack gode gud att vi köpte den♥ men nu är den avställd!

Nu är bara att hålla tummarna för att halsen ska läka, cortison några dagar & pencelin för bölden & bara mjuk mat förståss, men det hade jag räknat ut ;) & köpt på mej burkar innan! ;)

Kram på dej♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 23 mars 18:08

       I lördags var Sam här på övernattning, & gösses så med snö vi fick förra helgen! men den smälte hyfsat fort, inte allt men mycket . Malte verkligen dyrkar  Sam ❤️ & Sam älskar honom ❤️          Ungen ...

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards