frallorna

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2013

Måndag...

Av Lena - 14 oktober 2013 19:14

 


 

Grå morgon, grå dag & kallt var dagens väder.


Malte & Märta var ensama hemma en stund idag, gick bra & jag hade dom inte åtskilda trots dränet, Malte är så mån om henne  


Annars allt lungt, Malte verkar inte alls sjuk, tror han har en nojig matte bara  


Nu "Halv åtta" & mys på golvsängen.


                                            Kram på er  





 
 
Kina

Kina

14 oktober 2013 20:10

Vi har också haft grått och kyligt väder idag, inte så kul!

Kram Kina

http://kinassmultronstalle.blogspot.se

Lena

14 oktober 2013 21:06

Verkligen höstväder! kyligt & så skönt att komma in i värmen he he ;)

Kramarom er i höstrusket♥

 
wiolettan

wiolettan

14 oktober 2013 20:37

Vi har haft ett rätt så bra väder idag, med stundom lite sol.
Fint att Malte inte verkar vara sjuk, läste hos dig på föregående inlägg, förstår att du kände dig orolig.
Fina bilder. Mycket med dimma.
Jag brukar också titta på "halv åtta hos mig". Roligt matprogram och Helge Skoog gör det ännu trevligare. Denna vecka är det ju ifrån Dalarna.
Varm kram till dig.

http://wiolettan.bloggplatsen.se

Lena

14 oktober 2013 21:05

Ja han är nog sej lik ;) bara jag som oroar mej ;)

Ja jag gillar åxå Helge på Halv åtta, första sesången gjorde jag det INTE då bara retade jag mej på honom ;) men sedan började jag gilla honom istället & nu gör han hela programmet ju! hi hi :))

Tack! & Kram i höstrusket♥

 
GeddFish

GeddFish

14 oktober 2013 23:25

Skulle lagt mig, nu i flera omgångar, men så fastnar jag för något. Precis som att jag var i ditt blogghem nyss, men fällde ingen kommentar, och så kom jag hit igen *ler*...... Man ska ju inte besöka utan tassavtryck, eller hur? Nattakramen nu på riktigt här ifrån mig! ♥♥♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Lena

15 oktober 2013 10:06

ck så lätt det är att fastna i något på kvällen & vipps är klockan John Blund för länge sedan hi hi ;)

Ja man ska göra avtryck, alltid kul :)) tyvärr har jag varit dålig på att trycka av mej ett tag pga allt strul, men det ska bli bättring! :))

Kramarom dej & fin tisdag♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards