frallorna

Direktlänk till inlägg 26 april 2013

Idag...

Av Lena - 26 april 2013 22:10

 

Vårt första stopp blev i den sömniga bygden Lesjöfors, där jag köpte färska frallor...

 

Denna gamla Polisbil stod där i bygden & ingav respekt  medans SAAB:en ingav nostalgi känsla  

 

... sedan dagens mål, Hammarö i Karlstad, där ena sonen köpte en bil...

 

... vovvarna lider ingen nöd under färden, sitter säkert & skönt i sina Godkända bältes selar & har bästa utsikt! 

 

Märta hon njuter & bäddar för fullt, man kan så otroligt tydligt se hur underbart hon mår i husbilen, hela flocken under uppsikt, hon slappnar av som alldrig förr   


 

Fina vyer & otroligt många av verkningar...

   


 

Kolla bilden jag tog genom rutan i Grangärde, med kyrkan i himlen!  

 

Blev en heldag med fika & mat & en mega glad son som är sååååå nöjd med dagens köp! -så snygg bil har inte ens gubben & jag ägt  


Nu ska jag kolla på samandraget från Göteborg Horse Show, massa sändningar därifrån både i morrn & på söndag, nice nice  


                                Kram på er  

 
 
Ingen bild

Anna

26 april 2013 22:42

Ååå snygg bil!

Och hundarna myser på första parkett!
Så underbart att vara hund och bara kika ut i husbilsfönstret!

Sista dagen på jobbet!
I nästa vecka börjar rekryteringen till nya Ica kvantum butiken som jag ska få äran att starta!
Fokus på färskvaror blir det...

Trevlig helg på ER!

Kram
Anna

Lena

27 april 2013 00:03

Ja visst ser det mysigt ut för dom :))

Så spännande jobb! ;) Lycka till! :))'

Kram kram på dej♥

 
Kikkan

Kikkan

26 april 2013 23:58

Man riktigt ser hur vovvarna myser i husbilen.. och fin bilen sonen har skaffat sig. Ha en fortsatt god tur. Kramisar & jag vet att Ni kör försiktigt. ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

Lena

27 april 2013 00:02

Japp! dom myser som bara den ;) & visst var bilen vacker, en sån skulle man ha ;)

Kram kram på dej♥

 
Ingen bild

Kerstin.

27 april 2013 07:34

Å,vad hundarna njuter och jag förstår dom,blir så avundsjuk!!Dröjer för oss än ett tag så man hinner då längta ihjäl sig.Vilken härlig bild med kyrkan,hur kunde det bli så??och vilken snygg bil sonen köpt!!I dag skall jag & Kasper åka till Siljansnäs på kyrkogården,det blir väl också ett stopp i Insjön på Hjultorget.
Kram Kerstin.

Lena

27 april 2013 13:05

Ja Märta blir bara sååå avslappnad i husbilen♥ hon är ju ingen orolig hund, men just i denna har hon hela tiden oss tätt omkring,, behöver inte ens vända på huvudet för att se oss, vilket gör att hon fullkomligt blir som en pösmunk ;) hon är den ultimata husbils-njutaren :))

Hjultorget är alltid kul! & där finns min favorit affär, Gripsholm! tror jag måste dit snart igen ;)

Det speglade sej på något vis i rutan, från andra sidan vägen ;) såg det först när jag laddade upp bilden ;)

Kör försiktigt♥

Kram på er♥

 
Tina

Tina

27 april 2013 15:52

Vilken kul bild, den med polisbilen. Ser ut att vara tagen för länge sedan, bara parabolerna som skvallrar om att det nog är nutid :)

http://www.tinric.com

Lena

27 april 2013 20:17

Ha ha... ja alla hajar nog till & sänker farten genom samhället, kanske det den är till för ;)

Fy vad fult det är med paraboler! :(

Kram kram♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards