frallorna

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Lena - 25 december 2012 19:32

 


 


 

Ååååå vad hon gillar sin lilla bruna råtta!  -sötnos där  


  & gubben han bara ångar & kör & är så impad & tagen så jag vet inte vad, fniss...  -kolla kolla vad intreserad Malte är! ropade han... å suck...


Ny telefon = not!   bättre julklappar har jag ju fått genom åren om jag säger så  -nåja, golven glänser & rent blir det! så reklamen känns sann faktiskt!!


Så mycket bättre om en liten stund, sedan Änglagård 3, tv mys väntar  


                                        Kram på er  

Av Lena - 25 december 2012 16:27

 


 


 


 

Åkte till skogen så vovvarna fick rejsa en stund & ha det skoj  inte kallt alls, bara minus 1 eller 2...

  Gubben fikade...

 

... jag fotade & vovvarna hade bus kul.



  En filmsnutt från djupsnön



  En filmsnutt från samma plats fast för ett år sedan, då Petrus var med...


Har gråtit någon liter idag, saknar dej min kärlek  


 


 

Enorma snö massor

 

En bekant kom förbi där i skogen, pratade trasiga bilar med gubben & så frågade vi vart alla vargar var nu, han har koll på det...

I grannbyn i går, några hundar meter från där vi var idag... (vid dej Kerstin! såg du dom?) & i vår by var det en för  en & en halv vecka sedan, där på åkervägen som vi brukar vara, så dom är runt oss hela tiden hua...


I dags tidningen läser man om Vargen var dag, i andra ändan av staden satt det en på altanen när kvinnan i huset skulle ut & röka, det myllrar av dom här hos oss...


 


 


 

Älskade älskade Malte Palte tokis!!  


Hundarna har ätit & på spisen puttrar gubbens potatis, till det "mammas" köttbullar & min lingonsylt  själv åt jag något mer onytting  


Lite söta Märta bilder kommer senare!


                                 Kram kram mina fina  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards