frallorna

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Lena - 5 december 2012 19:00

 

Efter byavändorna idag så sprang dom båda in till Teddyfällen vid det varma elementet  

Vi har inte haft samma kaos som Stockholm med omnejd, där är ju rena kaoset! inga plan som lyfter & inga tåg som går, tänk vad snön kan ställa till det...  


Bakat Lussekatter, kunde inte smaka förståss, idag frestades jag verkligen, men plockade fram en ljuvlig glutenfri chokladkaka istället 


Fått prata av mej i telefonen idag, lyssnat & gråtit, med en jag inte känner & många många mil härifrån, tänk vad denna Facebook kan ge  Tack Mia  


Sorgen efter Prins Petrus är svår, så ofattbart svår... försöker se framåt, försöker leva, 4 månader av saknad, det går upp & det går ner, nu är jag i en dalgång...

 

En yster Petrus med spring i benen  älskar dej för evigt  


                            Kram mina fina som kikar in  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards