frallorna

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Lena - 12 december 2012 18:39

 

                              En hög full av kärleks lek  


Jobbmötet var kanon  


Kallare & kallare ute, men varmare & varmare inne, skällt lite på gubben så han skruvade upp värmen, han är lite för snål på den varan nämligen  men nu så har vi 23 till 24 sådär, 25 är inte heller helt fel  -får väl hjälpa till att bära in ved som tack   


Ska kolla bönderna lite senare, få se om någon kärlek höll i sej, tyckte det såg ut som om flera av dom fick "tycke" under resans gång.


                                          Kram på er  



Av Lena - 12 december 2012 13:04

 


 


 


Idag är stugvärmen skön, iof. "bara" minus 12 men det räcker tycker vi, som inte tog en långvända  


Skatorna ska ha mat, vovvarna har ätit & om en stund så har jag "kvarts samtal med chefen" fast det blir nog närmare en timme    -har en bra chef, bara träffat henne en gång & pratat i telefonen någon gång, blev chefs byte i juni, då min finaste & underbaraste chef jag haft i så många år, bytte jobb efter en svår sorg, hon omvärderade livet, & jag förstår henne  


Jobbat på förmiddagen, har ett jobb jag älskar mer än jag kan förklara, även om det är tungt känslomässigt ibland... då mäniskor man älskar inte mår bra i själen...


                    Kram mina fina som orkar kika in  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards