frallorna

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Lena - 9 december 2012 17:22

 


Försöker att inte belasta er med min sorg, men ibland blir de så ändå...


Fastnat i en djup dalgång... försöker ta mej upp, men det går tungt...


Saknaden & sorgen är skoningslös...


Ser tillbaks på denna dag för ett år sedan, när vovvarna lekte så yster ute på gården & blir aldelens varm i hjärtat...


 

Så underbart att ha vovvar som inget hellre vill än att ligga i famnen  


Kollat hästhoppning på Svt play, annars ingenting...


                                        Kram mina fina  

Av Lena - 9 december 2012 12:34

 

Morgon kissen gick ganska så fort...

  ... om man säjer så...


Snön vräker ner, tycker vi har så det räcker redan, men det tycker tydligen inte han där uppe...

  Kokat fågelgröt av mjöl som stått för länge, idag blev det Rågmjölsgröt med russin & solroskärnor, kokat i havremjölk, & så lite "topping"


 


    

Gillades! blev massor, så dom har att göra ett tag  


Titade nyss ut genom fönstret, men men så vackert   där står 3 Rådjur & äter äpplen från trädet, en "tavla" jag upp med kameran & tänkte, jag smyger mej ut på trappen! genialiskt Lena! -not  

En katt ville in, trampade henne på svansen så hon skrek, kamerabandet fastnade i handtaget & när jag försökte få loss det ringde jag på dörrklockan... suck suck...


Rådjuren var långt bort när jag fick detta kort...

 


... varför fotade jag inte bara genom fönstret? .... nåja, kort eller inte, hoppas dom kommer tillbaks & äter lite äpplen som det finns massor av på trädet.


Vi har dom i vår by, en man några hus bort matar dom, & visst, man  ser dom både nu & då, men ändå så är dom vilda så vackra  


                          Kram från restaurang Skatmat!  


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards