frallorna

Direktlänk till inlägg 14 december 2012

Fixad...

Av Lena - 14 december 2012 20:22

 

Hero Roffe & chiwawa flickan, som jag glömt namnet på, men ack ack så ljuvligt söt & härlig! som dom andra 2  

 


 


 


 


 

Salongsvaktaren snodde till slut ett tuggben

 

Det är så synd att kameran inte kan göra håret rättvist inne...

-Om jag blev nöjd??

-det är bara förnamnet! så här bra i håret har jag aldrig varit, så tokfint & så galet häftiga slingor så jag är målös!!!

En ung tjej som går som lärling fixade rubbet, vilken talang!!  

 


 


  ska ta kort ute i sol istället så ni får se någon gång, för dessa bilder ser ganska så alldagliga ut, men så är ju inte fallet  utan lyster & liv så

man baxnar!  

 

Hämtat en hög med förstoringar, fixat några fler ramar, några med parspatou.


Nu ska vi kramas vidare på golvsängen


                                       Kram på er  

 
 
Kaisa

Kaisa

14 december 2012 20:59

Jag är övertygad om att du blev skitsnygg, försök att ta fotot ute i solen då ser man hur det skimrar i håret.

Tycker det är svårt om inte omöjligt att ta matbilder så maten ser aptitlig ut, de blir oftast gråa eller så ser det ut som om man redan har ätit, ha ha ha..,,

Varmaste kramen ❤❤❤

http://andestyrka.blogspot.com

Lena

15 december 2012 10:59

Ja jag blev verkligen "skitsnygg" :))) tänk om resten av kroppen åxå var skitsnygg ghaaa... ha ha.. ;)

Ja jag håller med om att det är knixigt att få till mat så den blir bra, man får allt fundera lite då ;)

Kram på dej♥

 
GeddFish

GeddFish

14 december 2012 22:20

Du har ett stort fixat hår, jag är övertygad om att det blev fluffigt och härligt!
Jag är "bara" nyklippt, men ack så behövligt, fast jag har så tunna, futtiga hårstrån, lååångt ifrån mina barns rikliga hårväxt, det är inte rättvist......
Fina vovvvebilder. Nattakramen, styrka och kärlek♥♥♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Lena

15 december 2012 11:02

Ja jag har alltid haft otroligt tjockt & mycket hår, ända sedans barnaben ;) & det växer värre än ogräs ;)

Så tok skönt att sitta vid frissan, tänker alltid att detta ska jag göra oftare, men så brukar det i alla fall inte bli, utan jag tar saxen & klipper lite här & där & kanske duttar i lite färg.

Kram på dej i snön som säkert faller nu!♥

 
Ingen bild

Kerstin

14 december 2012 22:28

Men vilken Donna,du blev ju supersnygg,så häiga slingor,ligger just nu i sängen och kollar på din blogg,var så nyfiken hur du blev i håret.Nu matti,natti......

Lena

15 december 2012 10:56

Ja det blev såååå bra!! är tok nöjd!! :))) förstår att du var lite nyfiken, de var jag åxå ;) tänkte vad ska det bli av dessa folieremsor & smet!? ;)

Idag hade vi skön temp som omväxling va? ;) dock började det att blåsa när vi gick hemåt & snön lär väl komme med full råge vare sej vi vill eller inte, tänker på Maria som skulle åka till Ikea idag, hoppas hon inte gasar för mycket :(

Kram på er♥

 
Ingen bild

Maria

17 december 2012 10:31

Ja Lena helskinnad hemma från Ikea men inte gick de fort inte,alla bilar åkte i typ Max 80, men men kom dit o hem även om de tog tid :-) fina bilder du tagit på salongen :-) hör av mig ngn kväll..... Kram

Lena

17 december 2012 18:58

Uch & fy för att köra bil i oväder, tänkte på dej dagen efter ;) phuuu...

Jag är hemma alla kvällar i veckan, förutom någon hundpromenad då ;)

Kram♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 23 mars 18:08

       I lördags var Sam här på övernattning, & gösses så med snö vi fick förra helgen! men den smälte hyfsat fort, inte allt men mycket . Malte verkligen dyrkar  Sam ❤️ & Sam älskar honom ❤️          Ungen ...

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards