frallorna

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2012

Vilken dag :)

Av Lena - 14 oktober 2012 19:10

 

                           GRATTIS MÄRTA & MAGNUS!!!  


& STORT GRATTIS till Maggie & Hero  för era fina placeringar i helgens tävlingar i Sundsvall  


Är så oändligt lycklig över alla Petrus bebbar  som förutom dessa 3 består av lilla ljuvliga Doris & lika ljuvliga Hasse & så våran ljuvliga stora Malte!  


Valparnas mamma Kathinka kom 3:a i avelsgruppen med sina barn (från olika kullar) GRATTIS!!  


 


 

& just där i Sundsvall för 2 år sedan gick det så här bra för Prins Petrus  som fick CERT CACIB & sedan BIM

... minnen... blandat med tårar... saknar min fina  


 

Här har det regnat hela dagen & på morgonen lite blöt snö, så något uteliv har det inte varit tal om, eller en liten runda i hamnen, men fy katten så kallt det var, här en vy över hamnen, några få båtar kvar i.

 


 


 


 

Hälsade på min bror där han & kusin min håller på att vinter fixa med sina båtar, enorma lokaler!! gissa om Malte fick tok ryck då?  Märta hängde åxå på, fast bara lite...

 

5 trappsteg ner, men då sa Malte stopp! & föresten så fick dom inte heller gå i den otäcka stål trappen, lätt hänt tänkte jag att dom fastnar med klorna

 

Blev smörgåstårts fika i fikarummet, sedan pyste vi hem i regnet...


Solsidan på ena kanalen & Kalle på den andra, blir en zappare, för Mando Diao är med hos Kalle.


                   Kram alla mina fina som kikar in!  





 
 
paloma

paloma

15 oktober 2012 09:30

Oj vilka tatueringar killen har på fingrarna! Hehe...
Har ni blötsnö redan..? Vi hade lite frost här på morgonen,, men kallt har vi! Som 17.
Vilka fina bilder! Blir alltid på bättre humör då jag kommer in här;) Även lite ledsen nu mer då jag tänker på petrus! Men tror han ler i sin himmel då han tänker på hur bra han hade det hos er!<3
Nu kom solen fram lite här! Skall strax äta lunch och titta på våra bästa år!
PENGARNA PÅ BORDET I KVÄLL!;) brukar du se det? KRAM

http://www.paloma.bloggplatsen.se

Lena

15 oktober 2012 11:18

Ja han är lite utsmyckad min fina älskling!! ha ha.. ;)

Ja jag vet att du har det lite motigt... kramarom dej♥

Ja vi saknar honom så oerhört...
Kram på dej finaste!♥

 
Magnus å Märta

Magnus å Märta

15 oktober 2012 10:18

Tack farmor❤. Tårarna bara rann igår efter BIR å BIM. Fattar inte men såååå skön känsla. Jag är så glad över att få äga denna underbara hund å avkomma efter pappa Petrus. Mer lik honom hade marängen inte kunnat bli❤. Älskar er å pussa på Märta å Malte från oss. Mega kramar

http://www.mundiz.com

Lena

15 oktober 2012 11:13

Marianne ringde mej igår eftermiddag & rapporterade dina tårar & glädje♥ & avelsklass & så♥
Så stolt över er♥ det känns i hjärtat ska du veta när Petrus barnen visar sej så fint, & än mer kanske sedan tradgedin... Petrus själ lever lixom vidare i alla fina ungar♥
Pussarna är levererade! :))
Puss & Kram♥ /farmor :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards