frallorna

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Lena - 25 oktober 2012 23:17

 

-Mormor, ja vill smaka! å ja tycker om dej   fjäskis Malte där  

 


 

                                   Bus & lek förstås

 

Fikafat & glass med egenskördade hallon, & så glutenfri rulltårta med hallon & smörkräm till mej, fast orkades inte efter glassen  


Vi fick lämna vovvarna ett tag där & uträtta lite ärenden på tu man hand efter fikat, under tiden gick morfar ut en långpromenad med Malte, & när dom kommit lagomt långt så blev det värsta snöstorm! så dom sprang visst hem  

Den snöstormen kom när vi satt i bilen på väg upp till stan, några flingor har jag sett för ett tag sedan, men detta var mycket mer, det är ganska så vitt ute nu, fast bara ett tunt lager.


Rensade svampen idag, ligger på tork, skulle egentligen haft lite mer, så jag hoppas den smälter så jag kan plocka en hink till under helgen, för nästa vecka kommer mera snö, säjs det...


Jo föresten! hos tandhygenisten såg hon på röntgen att nu tyckte hon det var dax att laga en tand som en bit gått ut ur, (som jag inte har några problem med) den har varit lika i 2 år, men nu kände hon att det var dax att fixa till den, så bara att gapa & lägga sej i stolen längre fram & redan nu skrev hon i om man ville ha bedövning eller inte!?

-ja sa jag så mycket det går! dubbel dos eller helst en överdos Tack! 


                        Kram för idag & sov så gott  

Av Lena - 25 oktober 2012 12:56

 


Lugn dag, ska på tandläkar kontroll om en stund, sedan hem till mina föräldrar & fika, de gillar vovvarna! moffa & mommo ni vet  där finns leklåda & så blir det en & annan bulle  fast Märta går på slanka linjen, tar med lite godkänt godis till henne som dom får ge henne  


                                Kram mina fina  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards