frallorna

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Lena - 13 oktober 2012 22:27

 

Malte Palte mitt i går natten på golvsängen...

 

... & Märta på förmiddags kvisten, kan inte riktigt säga morgon om henne, för hon är en riktig sjusovare!!

  Idag hade veterinärkliniken i stan 20% på allt i butiken, olika jippon & så, så vi åkte in utan hundar & handlade mat till Malte, då var fodertillverkaren i butiken, blev ett bra samtal, fick en fodertunna & leksaker till vovvarna! man tackar!  Katt/hund tunna, vovvarna var på andra sidan  -byter inte ut detta foder!! helt suveränt bra!!


På väg hem svängde vi förbi vid min fina faster & man, blev en långfika!  


Hemma väntade vovvarna, tog dom & åkte iväg till åkern en stund, men fy kattsicken så kallt, borde haft täcken på, men dom rörde sej hela tiden som tur var.

 


 


 


 


 



 


 

Måste vara en av dom sista maskrosor, så vackra dom är 



 

Full rulle skulle man i alla fall kunna säja om Malte som ser ut att ha Latjo Lajban!  


 

Leksaken dom fick av Specifik gillades!!

 


 


 


 

Svängde ihop en smörgåstårta som jag ska bjuda på i morrn & så gjorde jag en glutenfri till mej, gjorde formfranska av glutenfri mix, den blev super bra!

 


 

Lite gummiaktig när den svalnat, men man kan ju inte få allt  

Smörgåstårtan blev i alla fall godkänd, gjorde en för länge sen av vacum färdigköpt franska, det brödet var inte gott, tyckte jag...

 

Gubben har somnat inlindad med Malte på golvsängen  eller han kikade upp när jag blixtrade till


Så blev vår dag.


                          Kram & natti natti på er  


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards