frallorna

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Lena - 6 oktober 2012 15:41

 


 


 


Blev en bya promenad, en skön en...  


Ikväll är vi bjudna till min bror med fru på Tako, gott!


Nu ska Malte & jag gå en egen promenad & inte ha någon "bromskloss Märta"

med   nädå gullstumpan, men hon vill lukta på allt överallt, så ibland går det så sakta framåt...  hon får sussa med pappa, som tar igen sej efter jobbet, & inför kvällen  


                                   Kram mina fina  

Av Lena - 6 oktober 2012 10:35

 


 


 


 


Frostnupen morgon...


Malte åt gräs i stora lass & spydde här inne  torkade honom om munnen, då tittade han mej så där djupt i ögonen, ååå vad jag älskar denna "juvel"  


  Märta har fått sin första dos medecin mot sköldkörtel besvären, nya prover ska tas om 3 veckor, då vill jag, som jag glömde sist, ta Borelia & prov på den där andra fästingburna sjukdommen, vad den nu heter...


Om en hund mår dåligt så kan åxå Sköldkörteln krångla, om hunden blir deprimerad eller så, vilket jag inte tror att Märta har varit... å andra sidan har hon självklart känt av förlusten av Petrus hon åxå... hon hade en ide om att vi skulle vänta helt med medecinen & ta nya prover om 4 veckor, men då sa jag nej, vilket hon tyckte var helt ok ändå, Märta får den minsta dos, & vi håller tummarna & nya maten är beställd! allergimaten som är lite "lightare" .... 

 

.... & hoppas att "hyddan" ska bli lite minder & lättare!

-du är lite tung sa Malte igår kvällst, när Märta ville vara nära honom!   


Blir en sol promenad om en stund


                                               Kram  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards