frallorna

Alla inlägg den 6 december 2021

Av Lena - 6 december 2021 19:36


Alltså jag är lite ja kan man säga underlig?  jag kan se på andra sätt än många, se en levande känsla, en själ i mycket materiellt & gamla ting, minnen m.m ... nu var ju inte mina påfåglar gamla utan nykläckta, ändå fck jag ont i hjärtat av att jag först satte dom långt ifrån varandra i tallen, kändes så fel... så idag sitter dom tillsamans  



Kallt idag åxå, runt 10-12 men nu på kvällen än kallare, så Maltes tassar klarar inte lång stund ute innan han dansar på 3 ben  



Ungen gick ut vid 13 & Kurre kom in kl 14  Kurre gick ut & hem till sej kl 18.30 & Ungen kom in 19. Direkt när han kommer in vill han mystrampa på sin egna "Trampfilt" när jag ligger på soffan med honom har jag den alltid ihopknölad på min axel så han kan trampa utan att lämna mej 



Vacker som en Älva...



... & snäll & genomgo & så kelsjuk alltid  


Jo igår ni vet, så sa jag att det gick Christmas filmer på 7:an & de gör de, men på tv4 Film går det åxå massor av dom upptäckte jag igårkvällst, så i morse när jag vaknade tidigt & inte kunde somna om satte jag på en... men då minsan kom John Blund & jag somnade en halvtimme in i filmen... men vaknade när den var slut & då började en till! ha ha   ja så såg jag på 7:ans ikvällst vid 17 åxå  dom är för härliga  


  Jamen visst ska det sitta smällkarameller i tallen! som tur var har jag massa silkespapper hemma redan , grunden utanpå ska vara enfärgad & röd då jag inte hade grönt, men kanske kan fransarna ha lite nyanser av dom andra mönstrade, & så hoppas jag hitta mina ark med änglahuvuden, ja några med kristyr ska jag åxå göra & ge bort


Bonusfamiljen, vilken härlig serie hoppas den aaaaaaldrig tar slut   & i morrn ska jag avslöja den för mej finaste Julåt ever, INGEN slår den, en gammal en & berätta min magiska känsla när jag hör den...  


                           Kram på er!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards