frallorna

Direktlänk till inlägg 14 maj 2013

Morrn morrn

Av Lena - 14 maj 2013 10:06

 

Så har vi då kommit till alla Vindsnurrornas land ;)

 

Letade oss ut mot havet, men det blåste & var kallt, tänkte kolla mer idag, men så kom regnet, små smattrat på taket hela natten = mysfaktor 10! hi hi

 

Så vi åkte när vi vaknade & har nu både frukostat & pruppat, fniss & regent fortsätter strila ner, men som sagt, det gör oss ingenting, för vi kurar i "huset" kollar på kossor & mäniskor, eller Märta! *skratt* sitter där i fönstret & har koll, pysslar med sina leksaker & så *hjärta*


Nu ska vi styra kosan än längre söderut än där vi är nu jäms med Ölands södra spets fast på fastlandet, ska ju mot Österlen ;)


Hopsan! nu kom solen ;) lyssnar på radio Kalmar, & just nu sjunger Italienskan Jana Nanini mmmmm så fint så fint...


                                    Kram på er! :)

 
 
Ingen bild

Anna

14 maj 2013 10:33

Ja idag blev det en gråmulen dag !
Skönt det med!
Själv ligger jag i feber och ont i halsen! Inte kul alls!

Men har ju en liten kille här som ligger och pruttar och njuter av att jag är hemma idag!

Kör försiktigt !
ANNA





Lena

14 maj 2013 10:36

Oj fy så jobbigt med flunsa! :( fast det har nog inte Charlie något emot som sagt! *skratt*

Krya på dej! *hjärta*

 
Kicki med hundar

Kicki med hundar

14 maj 2013 12:55

Oj! Är nu ute och reser. Jag har inte varit ute på din blogg på några dar, så det var en överraskning. Så absolut UNDERBART att ha en husbil och bara åka dit näsan pekar. Men ni kanske har ett mål med resan.
Jag skrattade gott när jag läste om fadäsen med utelåsning utan kläder på kroppen. Lätt att skratta efteråt, men det måste ha känts förskräckligt. Även när du var i affären med 400 kr. Ibland ska man ha tur.
Ha en fortsatt härlig resa, nu får jag lov att kolla dagligen var ni tar vägen ;-)
Kram/Kicki

http://www.travarens.se

Lena

14 maj 2013 22:14

Japp!! ja vårt "hus" är helt underbart :)) & vi gör som sagt så att vi tar dagen som den kommer, vi hade ett mål & det var Österlen, där är vi nu, men i övrigt kan allt hända, så jag låter resten av dagarna vara oskrivna, för det är ren & skär semester :))

Ja du, fadäser av olika slag får en att lixom vakna till ur semester dvalan ha ha ha.. ;)

Kram kram! *hjärta*

 
Kaisa

Kaisa

14 maj 2013 19:56

Skrattade gott när jag läste om den nakna mannen, he he he... Jag var med om detta i Finland, min dåvarande man och jag hade badat bastu det var en gemensam bastu som stugområdet hade. Nåja, efter vi bastat så skulle vi med bara gå utanför och hämta lite luft då dörren slog igen med en smäll. Mannen: IDIOT! har du ingen nyckel? Jag: nä, har inte Du?
Här står vi och har ca 1 km till huset, vad göra? Bara springa så fort benen bar oss, skrattade så jag höll på att dö. Som tur var var det bara myggerna ute.... :)

Kram finaste Lena!

http://andestyrka.blogspot.com

Lena

14 maj 2013 22:12

Ha ha ha ha... :))) ja så det kan bli va! *skratt* tack för den berättelsen ha ha.. ;)

Jag höll åxå som sagt på att skratta ihjäl mej! jag var naken under jackan men hade åxå byxor, tänkte att jag fick dela med mej av kläderna, om gubben får jackan & dra ner den över helgedommen så får jag dra uopp byxorna till armhålorna! typ *skratt* man hinner tänka mycket på några sekunder! ha ha ha...

Kram på dej *hjärta* föresten så tänker jag på dej när jag gör mina "nya" skrivna hjärtan numer,mins att du inte heller fick till dem, skratta bäst som skrattar bäst ha ha ha ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 23 mars 18:08

       I lördags var Sam här på övernattning, & gösses så med snö vi fick förra helgen! men den smälte hyfsat fort, inte allt men mycket . Malte verkligen dyrkar  Sam ❤️ & Sam älskar honom ❤️          Ungen ...

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards