frallorna

Direktlänk till inlägg 14 maj 2011

Kul!!!

Av Lena - 14 maj 2011 16:04

  

Detta var första utställningen för Petrus & Kathinkas son Hero, då blev han BIM!

-Idag på en inof. i Malung blev han BIR!! GRATTIS!!!!  

- & med en kritik som inte är av denna värld!!!

Matte Maria ringde & läste upp kritiken för mej, har alldrig hört så fina ord tidigare!!! - oj oj oj va stolt jag känner mej!     

 Förövrigt så tog Märta sovmorgon   ...   

... de tycker Malte är botten, han är som ungar är mest, myror i brallan redan vid 7 på morgonen     

Kall förmiddag! men så kom solen & värmde en stund vid 2-3 tiden, fin stil?     

       Vacker Prinsess Märta som ska bli lite smalare  

 

Hero stumpen, blev så bajsnödig i BIS finalen, så han satte sej hela tiden, ville inte va me längre, ville bara pruppa  ...

-Är så stolt över alla Petrus & Kathinka barnen, är så fina! även Malte! fastän han är en tax  & trevliga så in i norden!  

 

Nu så ska jag "ladda" inför Melodifestivalen!!!

Ska rösta på DANMARK såklart!!!!  

Gisses vad jag gillar den låten  

 

                                 Kram & skön kväll mina fina!  

 
 
Di

Di

14 maj 2011 19:43

Härligt!! Grattis och ha en fin helg! kramis

http://dithequeen.blogspot.com

Lena

15 maj 2011 10:49

Tack & bock! :)
Kram kram!♥

 
skånepågen

skånepågen

14 maj 2011 20:49

Duktiga vovvar.
Lycka till med husbilen. Påminner om vår. Nu ska det bli åka av, förstår jag.

http://aake.bloggagratis.se

Lena

15 maj 2011 10:49

Ja de ska de! :) men jag trodde ni hade en Husvagn?... nåja, bara man har stugan med på färden! ;)
Kram kram!♥

 
Kicki med hundar

Kicki med hundar

14 maj 2011 21:31

Grattis till Petrus' barns framgångar. Ännu mer grattis till husbilsköpet! Vad avis jag blir. Jag vill också ha..
Ha det bra/Kicki

http://www.travarens.se

Lena

15 maj 2011 10:47

Tack & Tack! :)) ja denna bil ska vi kuska runt med, njuta & mysa, är det då tänkt... ;)
Kram på er!♥

 
kicksson

kicksson

15 maj 2011 01:45

Vilket urläckert "vrålåk"... och va härligt att det gick så bra för Hero... Ha en bra fortsättning på helgen. Kramisar ♥♥♥

http://kicksson.bloggplatsen.se

Lena

15 maj 2011 10:46

Ja visst är hon vacker Delfinen! :)) eller han? fniss.. ;)
Tack & fin London dag!♥

 
Ingen bild

so.carlsson.

15 maj 2011 09:18

Här i Romme är det strålande regn.Mycket fin husbil vi får nog ta oss en titt på den framöver.Vi har funderat länge på en sådan men jag har tummen mitt i handen när det gäller bilar.Petrus måste vara stolt över barna och deras framgångar mycket bra! Ha nu en fortsatt bra regnig söndag önakar Stig-Owe med familj.

Lena

15 maj 2011 10:44

Samma väder här! ha ha.. ;)
Ja visst är den fin! gubben är bilmekaniker så han såg till motor & det funktionella, jag till design & färg! fniss.. ;) såååå nöjda! undra vad ni ska ha för storlek på Husbil med den Grandis familjen? ha ha ha.. 10 meter eller? ;)
Ja gissa om Maria var nöjd igår! så kul för dom! :)) & ja, vi är åxå stolta ;)
Kram i regnet!♥

 
Roxanna

Roxanna

15 maj 2011 10:04

Va rologt :)
Sovmorgon blir det här också, renget öser ner så då passar Uffe på att sova länge haha.

Hoppas allt är bra
Kram kram :)

http://uffepuffe.bloggplatsen.se

Lena

15 maj 2011 10:40

Regnat hela morgonen, så vi slappar ;)
Kram på er!♥

 
Geddfish

Geddfish

15 maj 2011 10:52

GRATTIS till hundutmärkelsen!
Gillar alltid att kolla på dom fina frallorna..
Här regnar det just nu.
Igår höll jag på Sveriges låt.
Kramar!

http://blogg.expressen.se/geddfish6

Lena

15 maj 2011 12:03

Tack & Tack! :))
Jamen tänk så nära att *vi* kommit 2:a! slagen på målinjen kan man säga ha ha.. ;)
3:a är verkligen inte fy skam :)
Uppehåll just nu, ska ta en hund vända! ser ut att kunna bli mer regn under dagen här åxå...
Kram på dej1♥

 
Ingen bild

Simona

15 maj 2011 11:05

Det gick ju bra för Erik Saade i melodifestivalen... Jätteskönt tycker jag...
Danmarks placering var inte fy skam den heller...

Ha en skön Söndag

Lena

15 maj 2011 12:00

Ja visst var det kul med den fina placeringen!! :)) även om jag hoppats att *D* skulle ha vunnit ;)
Kram på dej!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards