frallorna

Alla inlägg den 12 juli 2016

Av Lena - 12 juli 2016 21:47

Så stannade vi till här i Västerås & jag kunde beställt en glutenfri Vegan pizza!! Gubben väntade en tvärgata bort, det hade börjat regna när pizzan val klar, jag sprang! det öste verkligen ner & jag funderade på om jag skulle stanna & äta den vid någon trappuppgång innan jag skulle drunkna :-P

Sedan åkte vi till hamnen & åt den, det började åska! & rätt vad det var var den helt över oss!! det blixtrade & small samtidigt, det eldade för ögonen & husbilen skakade, vi var mitt i stormens öga, äntligen hittat jag min åska ha ha ha....

... fast det jobbiga var att Malte blev rädd, Märta märkte inget utan trodde pappa ville pussas när han skulle hålla om Malte

Efter ovädret åkte vi vidare till en stor Golf anläggning, vi är helt för oss själva& njuter av en vacket solnedgång...

... & skålar av för sista kvällen, i morrn bär det hemåt!

Kram kram

Av Lena - 12 juli 2016 14:39

Vet inte vart jag ska börja, känner mej glad ända in i själen, gick in på cafét & beställde en Rawfood "taik away" måltid, & såklart fick man ha hundar med i halva cafét, så jag gick & hämtade familjen & så...

.... fikade vi Raw tårta & kaffe :-D en jordgubb & en citron, alltså jag höll på att svimma över jordgubben, gubben gillade citronen bäst 

Fint, mysigt & lite flover power, and i love it!!! Tänkte ändå om det fanns nått sånt i vår stad åxå...

Mätta i magen tog vi en långpromenad, milda makter vilken fantastiskt vacker Stads kärna med gamla byggnader

Himlen ser lite mörk ut på bilderna, men över oss var det bara....

... blått!!

Nu har jag ätit halva Raw maten, mäktigt & sagolikt gott, owaw owaw!! 


Det finns en Pizzeria i Västerås som har en Stoooor Vegan meny ikl. glutenfritt, så dit & den är vårt nästa mål :-D
Men just nu vilar vi efter maten & promenaden.

Kram kram

Av Lena - 12 juli 2016 10:11

Utsikten varierar kraftigt på våra turer ;-) men faktiskt så tycker jag, kanske konstigt nog? att denna är väldigt vacker, på sitt vis :-D
Skämt å sido har vi en vacker park på andra sidan ;-)
Natten var lite si & så, dom körde som vettvillingar förbi på gatan som ju inte är bred, ungdomar i parken skrålade & ropade, vi var 3 husbilar på rad, alltid nått, men inte optimalt, jag låg & läste, gubben kollade tv tills det lugnat sej vid ett tiden, sedan sov vi gott!

Frukost & gubben har gått till museumet strax bredvid, vi har sängen upbäddad i fram, M & M håller koll på vad som händer i parken & jag ska se Englands bästa bageri, sedan köpa spännande mat bredvid ;-)

Kraaaaaam *hjärta*

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards