frallorna

Alla inlägg den 11 juli 2016

Av Lena - 11 juli 2016 21:09

Så lämnade vi vackra Bjurbäckens slussar för denna gång, gick en promenad & avslutade med fika under tak, inte skönt för dom 4 fotade att sitta i blött gräs. Nu regnade det inte längre, utan det mullrade lite mysigt. Ja så åkte vidare till...

...Kristinehamn, men absolut inget för oss, en Ställplats vid hamnen lät fint, men dom stod som packade sillar alla 36 stycken troligen fullbelagt, vi frågade inte, uch å fy! så vi for vidare...

... till Arboga & står nu på en Ställplats vid en vacker Park i stan, gått en ljuvlig lång promenad längs ån, varmt men det fläktade skönt.

Hit, bara 3 minuter bort från där vi står finns ett Robot museum som gubben vill kolla på...

... ligger bland gamla industrier, väldigt vacker på sitt vis & jag tänker direkt på en svunnen tid då vårt Sverige blomstrade med alla möjliga industrier

Blir man glad eller blir man GLAAAAAAD!!! på andra sidan där vi står finns denna Restaurang!! i morrn ska jag gå dit & köpa dagens Levande föda lunch tallrik, owaw owaw owaw

Nu myser vi vidare i Huset, kollar lite tv

Kram kram *hjärta*

Av Lena - 11 juli 2016 09:14

Det har spöregnat hela morronen, men nu håller det upp & en blå strimma just över oss, Märta slog en drill snabbare är blixten, jag & Malte tog en längre vända, dock var inte tanken den så jag tog ingen kamera med. En kvav värme & svarta moln omkring & ser jag på klart.se så ska det åska just här på förmiddan!! ?

Gomorron mina fina som följer oss *hjärta*

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards