frallorna

Alla inlägg den 13 juli 2016

Av Lena - 13 juli 2016 19:32


Hemma igen & bloggar från min lapptop med stor text igen!


Så åkte vi hemåt, himlen var tung & mörk, växelvis regn, mörker & sol, men ingen åska.

Avslutade resan med att besöka...



... billiga hörnan på Lagerhouse! visste faktiskt inte att dom hade en sådan, så jag blev glatt överaskad ha ha   4 kuddfodral i Jute & masssssor av engångs tallrikar!! just takllrikar kör vi alltid med engångs, annat som bestick, myggar & glas (plats) diskar  vi


 


Jag såg på båda M & M att dom tyckte det var skönt! Home sweet home   eller? å andra sidan är nya miljöer nått dom åxå älskar! & så många promenader det blir var dag på resande fot blir det inte på hemmaplan, vilket Malte äääälskar! & Märta si så där  



Nu har hon i alla fall legat in alla sina favorit platser 


Plockat in allt som ska vara i kyl, frys, skafferi & tvätt, gubben har tömt tankar & gjort rent dom   damsuga & damma får bli en annan dag  


Nu ska jag sjunka ner på golvsängen, & invänta Barmorskorna i East Eand, men vet faktiskt inte vilka avsnitt som är gamla & nya? för visst är väl några nya? tur man är glömsk, för jag älskar serien & ser dom oavsett   


                Kram mina fina som kikar in!!  




Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards