frallorna

Alla inlägg den 7 juli 2016

Av Lena - 7 juli 2016 21:22

Idag är inte min cup of cake, känner mej trilsk & ledsen :-(
Peac & Love i vår stad, solen lyser, värme & sommar
Gustav Noren från Mando Diao bjöd in alla som bor på äldreboenden, till Peac & Love idag kl 14.00 på en spelning med han & hans familj <3 så fantastisk fint gjort!! + att alla pensionärer fick gå in gratis idag/kväll! ja då skulle man vart pensionär då :-o ikväll på cenerna bl.a Darin, Plura & Wihe, Miriam Brant...
Svägerskan är där & håller mej lite uppdaterad ;-) å så ser jag lite vad vänner lägger ut på FB

Men jag är lyckligt lottad & Darin å gänget är väl ingen mot vad djur i vår värld får utstå... människan är Jordens farligaste & vidrigaste varelse, alla kategorier, så tycker jag... Jag vet hur djuren föds upp, slaktas & plågas, fraktas, stressas, BARA FÖR MÄNNISKANS SKULL, ÄTAS UPP... & dom har INGEN möjlighet att värja sej, INGA val i livet... alldeles för få människor som vet, eller vill veta! att grisar har ett varmt & ömt hjärta, & lider ett helvetes kval för din skull.... Ja alla slaktdjur & djur som producerar...
Idag har jag rensat upp på min FB sida, tagit bort dom fantastiska Djurrättsaktivisternas sidor, dom som orkar se & orkar propagera för Djurens rätt <3 medans jag bara blir svagare & svagare i själen av att se den makabra sanningen om hur våra djurs lidande inte betyder något för den största delen av mänskligheten...

Sov så gott ni som kan...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards