frallorna

Direktlänk till inlägg 12 juli 2016

Åska!!

Av Lena - 12 juli 2016 21:47

Så stannade vi till här i Västerås & jag kunde beställt en glutenfri Vegan pizza!! Gubben väntade en tvärgata bort, det hade börjat regna när pizzan val klar, jag sprang! det öste verkligen ner & jag funderade på om jag skulle stanna & äta den vid någon trappuppgång innan jag skulle drunkna :-P

Sedan åkte vi till hamnen & åt den, det började åska! & rätt vad det var var den helt över oss!! det blixtrade & small samtidigt, det eldade för ögonen & husbilen skakade, vi var mitt i stormens öga, äntligen hittat jag min åska ha ha ha....

... fast det jobbiga var att Malte blev rädd, Märta märkte inget utan trodde pappa ville pussas när han skulle hålla om Malte

Efter ovädret åkte vi vidare till en stor Golf anläggning, vi är helt för oss själva& njuter av en vacket solnedgång...

... & skålar av för sista kvällen, i morrn bär det hemåt!

Kram kram

 
 
Geddfish

Geddfish

12 juli 2016 21:56

Underbara bilder igen! Längtar tillbaka till min dåtid. Det VAR så gott att kunna stå lite här och var och bara vara.
Nattakram ♥

http://gerd-geddfish.blogspot.se

Lena

13 juli 2016 19:32

Förstår dej, förstår förstår förstår... finaste du *hjärta*

Varm kram *hjärta*

 
Therese

Therese

12 juli 2016 22:50

Men goa charmiga Märta som blev pussugen mitt i åskan. Ååh!
Men stackars lilla Malte som blev rädd! Inte konstigt - det kan ju låta ordentligt och förstår de inte vad det är är det lätt att förstå att de blir rädda
Vad mysigt ni har det!!
Hoppas ni får en jättebra resa!
Kraaam från mig, Lystra och småttingarna!

http://www.hund-lycka.blogspot.se

Lena

13 juli 2016 19:30

Tack :)) han lugnade sej helt bara det värsta var över, han bryr sej inte alls om den är någorlunda på avstånd, men här var den ju som sagt över oss!! vi blev både bländade & döva, typ ;)

Hemma nu! & längtar redan ut igen...

Varm kram till dej & hela skaran! *hjärta*

 
Piedra

Piedra

13 juli 2016 18:30

Pizzan ser frestande god ut!
En av våra hundar är åskrädd, och den andra bryr sig inte ett dugg.
Kram <3

http://enplatsilivet.blogspot.se

Lena

13 juli 2016 19:27

Ja den var god! :)) tänkte köpa med några hem & frysa i bitar, men med eftertanke så behöver jag nog leva på enbart sallad & vatten framöver mohaaa :p

Ja du, synd om djur som är rädda för smällare & åska. När den var över så lugnade han sej & om det bara mullrar även ganska hårt, så bryr han sej inte, men detta var mer än "bara" lite muller pust ;)

Varm kram till dej, jag tänker på dej ska du veta *hjärta*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 11 maj 18:47

       Igår & tidigt ute, en ljuvlig promenad & lagom morronvärme             I morse & samma skön tidiga morronvärme 👌           Idag har annars bestått av ved & klyva än mer ved 😣 sonen målar det avflagnade ...

Av Lena - Torsdag 9 maj 15:02

   Så kom då veden hem igår i regnet , förr tyckte jag det var ok, ja tillockmed kul ibland, men de va då de... nu tycker jag det är fruktansvärt tråkigt 😫 kärestans däremot tycker det är meditativt & så rogivande... väldigt olika tycke &#...

Av Lena - Tisdag 7 maj 19:19

       I söndags morron 08.30 gick jag iväg, finaste granne Eva stod på verandan & hängde på 🥰 blev 4,5 km & prat & prat 😃                  Igår gick jag iväg själv, tog en vända på 2+ 6 km, kylslaget & perfekt...

Av Lena - Lördag 4 maj 08:25

          Så hamnade vi i Leksand i tisdags, promenader & Malte avsvalningar i Siljan 👏        Onsdag morron innan dom andra 2 vaknade gick jag iväg till Siljans konditori för att inhandla färskt bröd till älsklingens frukost, ...

Av Lena - Söndag 28 april 15:24

            Malte & jag powevalkar dagligen i motionsspåret i Romme, ser aldrig en själ, rogivande, men inte på latsidan, för vi backtränar nått enormt 😯 speciellt för Maltes skull, ibland sjunker han lite med bakdelen om han står läng...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards