frallorna

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Lena - 21 november 2011 17:17

 

Gått en härlig tur på en skogs väg! (om än kall) jag tänkte att det var varmt, men de var de ju inte!  gubben drack kaffe & jag fotade, allt i vanlig ordning!

  

 

  

 

  

Hade glesat ur regält i skogen, tror dom snart har varit i alla "våra" skogar  ...

  

                                        Skogens Guldungar!  

  

                                 & skogens gullrumpor!  

 

Skulle självklart haft sina täcken på! men när man tänker så knasigt som jag gjorde, är det inte lätt alla gånger! -varmt!?... hmm... från vilken planet kom jag från idag då??  

Fingrarna var stelfrusna efter en halvtimme ju...

 

Men i bilen var det varmt! & filtar att linda in dom 4 fotade i, & i huset har vi åxå varmt! skönt!!  

 

                         Kram kram på er mina fina!  

 

Av Lena - 21 november 2011 12:07

 

Nytvättade fönster? -jo tjena...   dom är inte rena många timmar, då hund & katter slickar, fnyser & tassar från insidan! & utifrån sitter katter på fönsterbläcket, & en av dom, Baffe, han tassar på fönstret när han vill in! gullungen  

 

Solen lyste på förmiddagen, en skön förmidags promenad, men jag vill faktiskt hellre ha frusen väg, nu är den smetig & vovvarna blir så geggiga...

 

Nu har solen gått i moln över oss, solen glimmar lite längre bort, men i norr är molnen åxå mörka...

  

... men men, vi myser på inne istället! just nu i alla fall, men kanske en lite längre vända lite senare!

 

                                               Kram kram!!  

  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards