frallorna

Alla inlägg den 30 november 2011

Av Lena - 30 november 2011 20:34

 


 

Dessa 2 söta bilder tagna den 10 mars i år, fanns i min gamla kamera! ska ha den med till London, mindre & smidigare  

 

Nära nu, fixat & fyllt frysen med mat dosor till gubben    gjort köttfärslimpa med gräddsås & hem mos, men köpte burk grönsaker  tänk att dessa burk ärtor & morötter är  sååå goda! jag kan sätta i mej en hel burk! fast dom är säkert inte så nyttiga  Några lådor med strimlat kött, lök & morötter i sås åxå & hem mos, till vovvarna kött & morots kok som topping!

-Undra ja om guben fixar detta? -nej jag skojar bara, klart han gör!! -fast jag är allt bra "hönsig"  

 

-Men dom som blir hemma, ska åxå ha lite gottis medans jag är borta & roar

mej! 

 

Ska stimma på en stund till här hemma! Försökte att tänka logiskt & ha så lite packning som möjligt med mej, för att få ta så mycket som möjligt med hem! döm om vår förvåning när vi får ha 40 kg i bagage delat på 2 väskor per person!!!!

Så nu tar jag en trunk åxå!  

 

Tar tåget till Arlanda, skönt de, för det ska visst bli snö på lördag, slippa köra bil hela vägen hem på söndag, bara hoppa på tåget, -om det går vill säga... 

 

Finns det internet på hotellet så kanske jag skriver en rad?..

 

                                         Kram på er!!     



 


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards