frallorna

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Lena - 11 november 2011 22:19


 

Ett litet film klipp till! kanske blir jag riktigt haj på detta någon gång, men än så länge är jag ingen bra filmare  men Petrus & Malte gnussar älskvärt med varandra i alla fall!! medans Märta lever sitt eget liv där bak *skratt*

 

                                         Sov så gott!  


Av Lena - 11 november 2011 19:30


 

Man ska alldrig lova något på denna hopplösa blogg!! den är trasig mest hela tiden!

snart struntar jag i att blogga, då inget funkar...

 

Hoppas denna film snutt kan ses i alla fall??

Tror jag håller fingret för högtalaren på kameran, för det är ett så konstigt ljud...

..men men, håll till godo med drag kampen!

 

Strax Idol! spännande!  

 

                                          Kram kram!  


Av Lena - 11 november 2011 14:55

 

Tog bilen till åkrarna & skogen, myste en stund, men hua så kallt det är...

  

... skönast i skogsdungen, blött värre i åker gräset...

  

... dimman låg tät över oss idag, fuktigt & nästan lite regn kom det mot slutet...

  

 

  

... rullaren! i kamoflage höst färger  

  

 

  

Blev en skön tur, men jag tror vi alla gillade att komma in i stugvärmen igen!  

& det har redan börjat mörkna ute... snart dax att tända lyktan ute på trappen, & ljusen inne i huset!

 

Filmklippet på dragkampen mellan Märta & Malte är äntligen uppladdat, det får ni i kväll 

 

                                  Kram på er så länge!   

 

 

 

 

 

Av Lena - 11 november 2011 11:52

 

             Käns redan som en svunnen tid, då när det var varmt i vattnet...

 

Samma tradiga väder idag åxå, grått & vått efter nattens frost.

 

Kurar fortfarande inne, men vi ska väl vakna till liv snart & ge oss ut! på vad vet jag dock inte...

 

                               Kram mina fina!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards