frallorna

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Lena - 3 november 2011 20:53

  


 


 


Märta provade "mormors! bönematta!  hmmm...? (en semester sovenir) 

 


Åkte till mina föräldrar på eftermiddagen efter jobbet, dit kom ena sonen åxå, & vi fikade, mormor/mammas/svärmors goda kaffebröd, bullar sockerkaka &

äppelpaj, bl.a.  

Sedan åkte min bror med fru förbi, tvärnitade när dom såg våran bil, fick visst akut hund puss längtan!  & jag lovar, dom blev inte besvikna! pussar delade ut med största omsorg!  

Bytt massa tidningar -yes!  & nu är det helgledigt!

 

Hemma igen har det myst & lekts  & nu slappar vi framför burken.

 

I morrn en ny dag, få se vad den bjuder...

 

                                                  

     Kram kram mina fina!   

 

Av Lena - 3 november 2011 08:57

 

Tjock morgondimma, med ett stänk av sol...

  

... men nu har   tittat fram!! den har nämligen några höga berg bakom oss som den ska över först!  

 

Jobb förväntas vänta om någon timme, sedan fika hos mina föräldrar på eftermiddagen, vi ska byta tidningar & så, så man får lite helg läsning!  för nu är jag ledig tills måndag i vanlig ordning, jobbar bara månd-torsd.

Sedan är jag "lyxhustru, mamma, matte, sjuk eller vad jag nu är?  tyvärr inte städerska som gubben skulle velat...  

 

                                                  Kram & härlig torsdag!!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards