frallorna

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Lena - 2 november 2011 21:19

 

                                           Märta pussas med brossan!!  

 

Märta har tappat lite hår under ena ögat, kollade kortet hastigt, blev alldelens undrande först, var har hon ögat? 

 

Pysslat med grav buketterna blev hyffsade, å andra sidan är jag alldrig nöjd med något jag gör själv...

 

Nu det sedvanliga! en liten stund till på golvsängen, sedan sova! 

Berg flyttar in gillar jag!  

 

                                           Kram mina fina bloggisar!     

Av Lena - 2 november 2011 13:17

 

Det bidde inget jobb idag, fick återbud, så vovvarna & jag åkte iväg till skogen istället, & plockade det sista till Alla helgona kransarna.

  

 

  

 

  

 

  

 

Blev en skön stund, & jag hittade vad jag sökte! + en del trattisar & några gulingar!

 

Så otroligt vackert där jag var idag, länge sedan jag varit där, & tyvärr... så var det ett gigantiskt kalhygge där åxå, käns som om kalhyggena förföljer mej...  

 

Åt min matdosa när jag kom hem, en ljuvlig Greksallad! vovvarna fick grytan från igår & älgkötts topping, gillades!  

 

Nu ska jag binda buketterna, en till mormor & morfars grav i Nås -Västerdalarna- & en till min mormors mors grav i Dala Floda, fast hon bodde i Björbo...  

Så vackra platser, så bedövande vackert... längtar dit...  

 

                                              Kram mina fina! & skön onsdag!   

Av Lena - 2 november 2011 09:08

 

Solen glimmade till en vända genom molnen, men annars är det rätt grått...

 

Detta är vår utsikt från bl.a. vardagsrummet, även om den inte gör sej rättvis på bild, den är ännu vackrare i verklgheten & fast jag sett denna vy i 25 år, så är den lika vacker ännu... milsvidd utsikt åt flera håll...

 

Iväg till jobbet om en liten stund.

 

                                                 Kram & fin onsdag!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards