frallorna

Alla inlägg den 27 februari 2023

Av Lena - 27 februari 2023 23:00

   

 

Äntligen tvättar Ungen sej ❤️   

 

 

 

   

 

Vaknade & där satt Ungen & jag blev såååååååå glad 🥰 älskade vän låt denna lilla förbättring fortsätta 🥰

Inatt har drömmarna bara handlat om Ungen, ångest, uppgivenhe, änglar & en högre makt... älskar honom så mycket det går, älskar älskar älskar min ljuvel min kärvänliga Ungen ❤️ 

 


 

  Fanns  inget fika i frysen, så jag snabbade ihop några blåbärsmuffins, uch så sällan jag bakar nu förtider, förr var det flera gånger i veckan 🫣

 

 

 

       

 

 Blev en promenad i Mellsta, en riktigt varm & skön wow så solen värmde 👏👍 & såklart bilfika 😉

 

   Från Expressens skriverier & Mellon, alltså jag kan förstå deras cupper, denna var ju ändå snäll... men jag tror ändå inte på att någon vaknar upp & förstår... 😢 -men jag hoppas 👍

 

Faster med man bor nära Mellsta men dom var inte hemma, därav promenaden där, jag har förnyat mitt körkort & tagit bild till det & gjorde några fler ärenden, sedan var jag kabbslut 😣

Ja ja säjä då dä! .... 😱

 

Hotell Romantik då, alltså jag blev allt lite förskräckt, & förvånad av det som hände seda, & glad att man fick veta 👍 & festen var ju från sjön Runn där vi har båten & vi kände igen oss, lite småkul & plötsligt blev jag att längta så till sommaren... 🌷🍄☘️ Fint att det i alla fall blev 2 par ❤️ av spektaklet 🤭

 

Försöker alltid växla om till nattskift natten innan, brukar gå sådär... brukar vakna med tv:n på runt 02.00 🤭 men snart är i alla fall klockan 00.00 🥱

 

Nåja, en varm morgondag väntas 🌞 en promenad & lite trapphäng & ifall solen värmer så kanske dörren kan stå öppen 👏

 

Nu ska jag zappa lite & se om jag hittar nått spännande, 23.55  blir det i alla fall Dr Pimple Popper, men tror jag sett alla avsnitt snart, så det är kanske en repris i vanlig ordning 😞  skulle verkligen vilja jobba med sånt 👏 att klämma bölder så gröten väller ur ha ha ha 🤣

 

           Hej hej!! 👋

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards