frallorna

Alla inlägg den 6 februari 2023

Av Lena - 6 februari 2023 18:38

 

 

Igår var en lika vacker dag dom idag = 🌞 

 

 

 

Med livlig fantasi såg jag omgående skatans kloavtryck i snön förvandlas till en start bana för flyg, ser ni planen taxa ut för färd till fjärran varma land?... jag tänker Grekland 🤭 tyvärr ser vi på för många Haverikommitionen på tv så vi håller nog oss på backen... mem tänk att än en gång få besöka Grekland ... av alla platser är Parga i mitt hjärta ❤️

 
 

 

Idag var Solan lika solig & skön, fast idag visade hon åXå på dom skitiga köksfönstren 😣 ja ja... än får dom vara skitiga ett tag till 


  

Där sitter dom -skatorna, mätta & belåtna & solar    

 

 

Ja så börjar veckan, 2 nätter med början ikväl, en plats jag inte vart på på ett tag, härligt att träffa dom kollegorna igen 👏 

 

Ja ni, det händer inte så mycket, mer än att VM börjat, & redan på på onsdag är det dax för Skidskyttet & det är bland den roligaste vintersport , händer så mycket & så är Sverige väldigt bra, spännande 😊 

 

Vad gjorde jag utan tv? för mej är det nått kanonbra på tv nästan dygnet runt    Ja ja säjä då dä...

 

        🌷Kram till dej som kikar in 🌷

 

 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards