frallorna

Alla inlägg den 4 februari 2023

Av Lena - 4 februari 2023 19:49

   

 

Ungen & en slow & kall gårdag & mys på kökets golv-säng

 

 

 

 I morse & -11 grader & mys i fönstret 👍   & Kåltrasen som vart så ensam hitintills har plötsligt fått en kompis, nu är dom 2 & det värmer mitt hjärta 🫶 här sitter en på marken & en på staketet ❤️

 

 

Idag på förmiddagen körde flera drifting på sjön, jag kan tro att dom hade kul! 

 


 

Vi åkte till mina föräldrar & mamma & jag bytte veckotidningar & så fika såklart, jag sa att jag bara skulle ha en halv kopp, då hade hon på skoj dukat med en kopp & fat hon fick som liten & den har jag faktiskt aldrig sett, så söt 🥰 men såklart drack jag ur en vanlig 😉


 


  


Blev en kyrkpromenad på hemvägen, en kall en...

 




 ... ja så sprang den sagen

 

Köpte med Thaimat hem & nu laddar vi för Mellon!!! & vet ni ikväll tävlar fantastiska Lollo Lamott 👍 hon är ju bara helt fantastisk om ni frågar mej

 

Hoppsan & hej  från mej -Nuuuuu köööör vi!!! 🎤🥁🎷🎶

 

          Kram ☺️

 

Pst Leif & Billy direkt efter Mellon 🤭

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards