frallorna

Alla inlägg den 12 februari 2023

Av Lena - 12 februari 2023 17:05

   

 

 

 

Dagarna har gått & veckan till ända, trött som vanligt, men i fredags blev det en skön men isig promenad i Mellsta efter annat bestyr & sedvanligt bilfika efter, en croissantbit för Malte, de var ju freda 😉 

 

 

 

 

 

Ja den Ungen, söt som socker & mys på kökets golvsäng där vi sover = jo jag vet konstig familj 🤭

 

 

 

 När han väl gått ut & fortsätter sin vila ska även den vara skön, sveper om honom med en filt värmd på elementet 👍 

 

   

 

Igår & solen 🌞 värmde såååå skönt!! bidde fika mot garageportarna, härligt 

 

 

 

Sam & kompisen kämpade i snön & Malte ville vara med 😊 

 

 

 

Kväll & dessa mina hjärtan somnade tidigt 😴 själv fick jag inte till sömnen 😧

 

    


Idag efter damernas skidskytte åkte vi till tippen & vidare till hamnen, & trots att klickar 15 var det ju länge kvar av dagen & fortfarande mycket folk på isen som även vi valde att gå på...   

 

 

 

 

 

 

 


 

   Solen var attans vacker...

 

 

 


 

   

 

... & såklart bilfika efter, så skön stund & Malte yster & såååå glad 🥰  vilket värmer ett modershjärta så 🥰



 

 

Hemma igen & här är kl 17.00 såg herrarnas stafett i mobilen på väg hem, gösses vilken rysare det blev & en Svensk Brons plakett 🥉 inte illa pinkat!! 👏

 

Kylan kommer lite nu, men även i morrn väntas både solen  & värmen igen, faktiskt känns det lite vårligt & som fåglarna sjunger!! WOW & än mer vårkänsla på de 😁

 

Melodifestivalen var ju faktiskt ok igår 👍 & ikväll Hotell Romantik, å va jag gillar de hi hi 😊

 

Ja så gick veckan, skriver fortfarande från mobilen, så omständigt & bökigt, får påsta flera gånger för att inte skriva om allt från början... texten försvinner & ändras, kort försvinner bök bök... därför blir det färre inlägg... men men de finns värre saker... 

 

Denna veckan börjar med nattskift, men bara ett skift, min kropp svara inte & jag blir både nojig & fundersam... men som vikarie har jag ju i alla fall möjligheten att välja när jag ska jobba, så jag väljer nu en natt åt gången, kändes så befriande när jag tog det beslutet i fredags 🌷 & igår läste jag detta i veckotidningen      Ja jag älskar ju verkligen mitt jobb & visst är det ibland väldigt stressigt men man hjälps åt & så har jag ju så fina kollegor alltid 🥰 ändå är jag slut... känner inte igen min kropp & knopp längre... Men nu hoppas jag att i alla fall sömnen ska bli bättre & ja... lite träning & motion skulle åXå sitta fint 👍 -Vill så mycke, alltid nått ha ha 🤣 

 

    Kram till dej som kikar in här 🌷🍎🍒🌷

 

 

 

 


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards