frallorna

Alla inlägg den 28 februari 2023

Av Lena - 28 februari 2023 10:29

 

En bild från i höstas

 

Ungen mår bättre & mitt hjärta skenar av euforisk lycka ❤️ jag älskad denna krumelur till himlen & tillbaka ❤️ om jag så hade en Kinesisk tjing tjong vas från 16OO talet värde 10 miljoner & tappad i tusen skärvor skulle det inte vara något mot att Ungen mår bra ❤️ gäller såklart alla de mina ❤️


I morse kl 06.15, jag låg på golvsängen i köket & bara väntade på undret, väntat i 12 dagar, att han skulle söka närhet igen... i morse hände det! han jamade högt & kröp intill mej & buffade med sin nos mot min mun & stannade så, vi låg där mun mot mun & jag trodde jag drömde... han började spinna & kröp så nära mej det bara gick & somnade i min fam ❤️

 

Kanske svårt att förstå för den som inte älskar djur, stackars er...

 

Idag protesterade han på sin pasta medecin ✋ den andra går bra för den är flytande & i morrn är sista dagen med medecin.

Hans muskler har tynat lite, han går sakta men ändå gärna, ätit några bitar godis men annars har jag ju hela tiden tvångsmata honom med såsaktig kattmat blandat med fortiflora & vid några tillfällen lite honung som åXå är bra för tarmar & mage uppdraget i sprutor, inget han motsatt sej ❤️

 

Medecin nr 2 hämtade jag ut i söndags   en mycket trälig Apotekare frågade -heter katten verkligen Ungen?? -ja! svarade jag stolt 👍 & tillade -mammas Ungen 🥰 Denna i kombo gjorde nog slutspurten optimal ❤️

 

Men vägen tillbaka blir nog ändå någon vecka till, han är svag, som med människor, det tar på krafterna vid en sån tuff vända

 

Jobbar natt, attans... nu när han vill vara nära sin mamma... men vi får nattmössa i morrn bitti när jag slutar istället ❤️ & kramas när han vill hela dagen såklart!! 🤗

 

Ja så ligger det til...  Malte & jag ska ta en promenad & såklart kolla Skidor! Maja Dahlkvists kommer ju från stan här 😉 lite kul så 👍

 

Flera plusgrader redan & 🌞

 

Ni vet, min blogg är åxå min dagbok, därför skriver jag mina tankar åXå för min skull 🌷 

 

   Varm kram till dej som kikar in här 🌞🌷🍀

 

       

 

Kikar in, en skön tur & solning på trappen där även Nubbe ville vara med ☺️ & vilket väder!! kunde sitta i t-shirt på tappen 😊

 

 

 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards