frallorna

Alla inlägg den 13 februari 2023

Av Lena - 13 februari 2023 16:46

 

 

 Så var jag här igen då, fru Tröttmössa 🫣

 

 

 

 

 

Älsklingen hade ärende in till sivilisationen på sin lediga vardag & Malte & jag hängde på för en kyrkparkspromenad...

 

 

 

   

 

... Malte var sådär yster, glad & framåt, nya dofter & varmt! +8 härliga grader , huuuur skönt 🌞 så täcket fick vila 😉

 

 

 

Riksvägen går nära där nu på en liten bit efter att stora vägen breddades, förr var den  längre ifrån & träd emellan

 

    

 

Nästan så Ungen skrämmer mej, ville inte ut förens nästan nyss, å andra sidan kelen å pussig så jag tror han mår bra 🤭 njöt där på flufftäcket 🥰

 

    

 

Vacker eftermiddags himmel

 

Kunde inte somna inatt, så typiskt... slumrade en timme på morronen, ska försöka knioa ihop ögonen en stund strax, innan nattskiftet 👍 känns så skönt med bara ett, grämer mej dock då jag erbjöds en till natt i morrn på en plats jag inte vart på på så länge sedan & älskar så, men då krutet är slut i kärringen så... 🥴 -nopp! 👊

 

Högsensetiv, ett nytt begrepp, när jag sedan ganska länge sedan gjort  testerna slår det i bott, jag får full pott! om det ändå vore något gott i det vore det ju bra, men så är det inte 😢 att leva utan filter är så tungt & tufft, allt jag ser som tex djurplågeri  (bland det värsta för mej) stannar i skallen resten av livet, allt elände jag ser eller hör om går på repit hela tiden i min skalle, filtret att glömma & gå vidare finns inte... hur gärna jag än vill få bort allt helvete som människorna gör & skapar, katastrofer osv Kanske är min hjärna helt enkelt överhettad... utmattad... ja ja... 

 

Idag har jag torkat av köksluckorna & fejat av en full diskbän, de ni 😱🤣 

 

Fortsätter att göra mina morroneko drinkar, varierar från dag till dag av det frysen har, Aronia, blåbär, lingon & köpt färsk ekoselleri  🥬🥒 & hoppas på energi ⚡️ 😆

 

       Kram Kram 🌷



   

 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards