frallorna

Alla inlägg den 18 oktober 2017

Av Lena - 18 oktober 2017 17:51


Hade inte ro i kroppen att sova så länge efter nattjobbet, solen strålade in, M & M är snälla & sover med mej utan gnäll, men visst förstår jag att en promenad hägrade... 



... så vi tog oss en skön tur i Romme...



... inte 18 grader som i förrgår, men solen värmde lagomt ändå



Hem & lämna av M & M, fick bara lov att åka till skogen & hämta mer trattar...



... & dom satt i massor, såklart, denna svårgådda terräng är inte bra för M & M:s ryggar, vill inte riskera något, & jag var inte borta länge...



... innan jag hade 7 liter  som nu ligger på tork i torkskåpet, så kanon det är! använder det aldrig mer än att ha till att hänga våt tvätt i, men nu går det för fullt! fast bara 2-3 timmar, sedan har dom torkat fint & får ligga kvar ett tag till & eftertorka. Dom är så blöta att dom möglar fort fort nu om dom torkas på annat vis.


Har fått begär på Tratt soppa!! har jag sagt det tidigare kanske?  å mamma mia! & till den har jag glutenfri tortilla, som jag lägger i ugnen & låter bli gyllene, då blir det så knaprigt & så gott till soppan!! voalá! & det blir åxå min kvällsmat på jobbet  


Stressig dag & lite sömn, smällar man får ta  strax en jobbnatt till & mer svamp plock i morrn med en kompis!  


                   Kram på er där ute!    

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards