frallorna

Alla inlägg den 14 oktober 2017

Av Lena - 14 oktober 2017 18:50


Så dimmigt när vi började åka så man såg knappt vindsnurran, först när vi var precis bredvid kom den fram



Gick en promenad på asfalt vid Marieberg, eller gick & gick? ville jag gå fram skulle Märta bak, ville jag gå till vänster skulle hon höger, hon var helt omöjlig!!  & inte går hon att dra med heller, för då gör hon nått, sätter ihop frambenen & kutar ner huvudet så selen glider av!   

jag kollade Lpå agerhouse, fyndade i fyndhörnan en matta jag ska ha innanför dörren & 2 kökshandukar! 



Märta intog favvo platsen så fort vi ätit!



Så kom Sam med pappa en snabbis, men Sam hann kolla in lek kartongen, där jag lagt i lite nya leksaksbilar  



Hjälpte faffa att städa i garaget...



... innan han fick sej en tur med pappa i grävaren 


När dom skulle åka, fick jag en riktig kram! han har sina egna kramar oftast, där huvudena ska dutta emot varandra, men nu fick jag en riktig där han kramade mej & la sitt ansikte mot min hals & sa -Hejdå fanno!! alltså!! -jag dog sötdöden!! har aldrig hört honom säja 2 riktiga ord efter varandra tidigare, ååååååå lilla undervärk, lilla hjärtat  


Home sweet home, ja så känner vi för vårt hem, verkligen  men lite nya vyer är attans skönt ibland, om så bara en natt på Hotell!!  = LYX!  


                  Kram från oss!!    

Av Lena - 14 oktober 2017 10:18


Kvällsmys igår...



... här sover alla utom jag



Hotellet är ju väldigt litet, men det fattades verkligen inget! vare sej på rummet eller av frukosten...



... alltså dom ungs stekta champinjonerna var magiska! licom dom citron ungsbakade tomaterna... 


... fin sallad av olika slag, & allt fylldes på hela tiden  & hembakat fröbröd till!



Mysig liten restaurang...



... & söt lobby där det satt några igår & festade lite



Snodde såklart godis med mej till M & M, gillades!!  


 Nu ska vi styra kosan hemåt!


                       Kram kram  


  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards