frallorna

Alla inlägg den 13 oktober 2017

Av Lena - 13 oktober 2017 18:36

  Började vår resa på 30 mil kl 09.00 i morse, solen strålade & i alla fall jag var upprymd!  packat i mat & massa gott!!...




... för en resa till Mariestad & Värnen! som låg spegelblank  före det hade gubben uträttat sina bestyr, innan vi styrde kosan till vårt...



... Hotell med 2 enkelsängar...



... som raskt blev till en dubbelsäng!!  




På "bistron" utanför dörren fanns Hotell-ägerskans egenbakade blåbärsrutor med egenplockade blåbär! kanelkakor i stora burken, frukt, kaffe, te & jouice i ett kylskåp


Detta Hotell får hitills 10 av 10 möjliga stärnor!! & i morr ska visst väntas en överdådig frukost  bor en trappa upp utan hiss, vi bär M & M, & jag får arm-muskler som Arnold Swartzneger     


Hade gjort ljuvliga pajbitar som vi smaskade i oss när vi kom, Malte ville åxå ha 



Bilderna blev hur som helst på promenaen, Märta & gubben tog en kortare då hon fått ett sår på en bakre trampdyna upptäckte jag då hon haltade till 2 gånger




Malte & jag tog oss en lång vända...



... höll på att gå vilse  



Här har vi kommit tillbaks & Malte fick ett Snurre Spratt fnatt så kuddarna flög ha ha  


  Nu festar jag på lite vin, gubben på en öl, lite linschips, ljuvliga eko druvor, kex med vegan bredbar ost & eko aprikosmarmelad, mackor lite senare & sedan behöver vi inte gå trappen ner, för våra magar är så stora så vi kan bara rulla ut genom fönstret!  


Idol väntar jag ivrigt på!


                    Kram från oss på minitur!     

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards