frallorna

Alla inlägg den 2 oktober 2017

Av Lena - 2 oktober 2017 22:12


Vaknade till på morrontimmen, såg Malte & Märta ligga bredvid varandra, famlade efter kameran (utan glasögon) & tog ett kort & somnade om   då jag somnade först kl 04.00 inatt 


Vaknade senare & kollade fotot, men va?? de va ju bara täcket som såg ut som "Säl-Märta"  ja ja, utan glasögon är jag ett blindstyre  


Malte sover alldrig bredvid Märta på nätterna, för om han kommer åt henne, spritter hon till & flyger upp!! något som börjat på äldre dagar för henne, ja även om hon ligger jämte mej & jag vänder mej kan hon spritta till, något vi vill undvika så gott det går, stumpan  på dagarna är sömnen inte lika tung även om hon sover då åxå



En vy bild kl 10.56 innan regnet tog över helt



Testar färg kombo på mormorsrutor, känns bra, lite blackt men ändå lite jag ska virka till husbilens 2 soffor, spännande!


Torkat trattarna i torkskåpet   har en riktig tork åxå, men den torkar ojämt, lade dom på nät plattor & det gick fort, går det för långsamt möglar den nu när den är så blöt


Ja ni, när jag kommer att somna återstår att se, sent inatt någon gång, även om jag jäspar redan...


                       Kram kram  


  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards