frallorna

Direktlänk till inlägg 14 december 2011

Kväll...

Av Lena - 14 december 2011 21:45

 


 


Jaha! så var åxå denna dag till ända.

 

Gubben är ute med jobbarkompisarna & äter Julbord vid Romme Alpin, kul för dom!!...

 

Själv föll jag för frestelsen i min ensamhet & drack en halv Julmust, & inte nog med det, förfallet fortsatte med lite, bara lite! grillchips, åååååå va gott!!  

-bra för figuren? -NOT!

-men om man ingen har så spelar det väl ingen roll!! -eller??  

 

Vänta in gubben & höra om kvällen, sedan John Blund! 

 

                                         Kvällskram mina fina!  

 

 
 
Kaisa

Kaisa

14 december 2011 22:22

Detta eviga samvete som alltid knackar på när man har öppnat munnen och stoppat in något i den!!!!!! :))))) GodNattKRam ♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com/h

Lena

15 december 2011 10:30

Ja eller hur?? ha ha ha.. ;)
Kram kram!♥

 
kickssons

kickssons

15 december 2011 00:28

Hahaaa, julmust, tack vare flaskan Ni hade med Er fick jag mersmak & blir det en tur till den svenska Totally Swedish affären i morgon när jag ändå ska till Svenska kyrkans Senoir lunch!! Kyrkpersonalen ska sedan ha lucia tåg för oss gäster. Lucia firar man inte här och jag fick till slut min arm- operation i går 13/12!!!! Skulle ha övernattat på sjukhuset, men fick komma hem i går kväll. Ska be om skjuts in till stan i morgon i.o.m all julmust jag ska köpa!!!! och jag kan inte bära något tungt på ett tag. Köper nog några tuber med Kalles också. Kramisar (så gott det går med vänster armen i bandage) ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

Lena

15 december 2011 10:30

Aj då! fast skönt att det äntligen blev gjort!! & tur att du har chauför!! ;) :))
Julmust ja, attans så gott det är! ha ha... måste såklart begränsa mitt drickande, skulle kunna dricka det flera gånger om dagen ha ha..
Ha så trevligt med Svensk shoppingen & Jul lunchen med goda vänner!! :))
Kram kram!♥

 
Di

Di

15 december 2011 07:07

Du är så fin så :) kraaaaam

http://dithequeen.blogspot.com

Lena

15 december 2011 10:27

Tack! dina ord värmer♥
Kram på dej!♥

 
Martina

Martina

15 december 2011 09:02

Önskar er en GOD JUL & GOTT NYTT ÅR! KRAM Martina, Amanda med hundar

http://kenneldarkeyes.n.nu

Lena

15 december 2011 10:26

Tack tack!♥
Detsamma till er! :))
Kram på er!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 11 maj 18:47

       Igår & tidigt ute, en ljuvlig promenad & lagom morronvärme             I morse & samma skön tidiga morronvärme 👌           Idag har annars bestått av ved & klyva än mer ved 😣 sonen målar det avflagnade ...

Av Lena - Torsdag 9 maj 15:02

   Så kom då veden hem igår i regnet , förr tyckte jag det var ok, ja tillockmed kul ibland, men de va då de... nu tycker jag det är fruktansvärt tråkigt 😫 kärestans däremot tycker det är meditativt & så rogivande... väldigt olika tycke &#...

Av Lena - Tisdag 7 maj 19:19

       I söndags morron 08.30 gick jag iväg, finaste granne Eva stod på verandan & hängde på 🥰 blev 4,5 km & prat & prat 😃                  Igår gick jag iväg själv, tog en vända på 2+ 6 km, kylslaget & perfekt...

Av Lena - Lördag 4 maj 08:25

          Så hamnade vi i Leksand i tisdags, promenader & Malte avsvalningar i Siljan 👏        Onsdag morron innan dom andra 2 vaknade gick jag iväg till Siljans konditori för att inhandla färskt bröd till älsklingens frukost, ...

Av Lena - Söndag 28 april 15:24

            Malte & jag powevalkar dagligen i motionsspåret i Romme, ser aldrig en själ, rogivande, men inte på latsidan, för vi backtränar nått enormt 😯 speciellt för Maltes skull, ibland sjunker han lite med bakdelen om han står läng...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards