frallorna

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Lena - 14 december 2011 21:45

 


 


Jaha! så var åxå denna dag till ända.

 

Gubben är ute med jobbarkompisarna & äter Julbord vid Romme Alpin, kul för dom!!...

 

Själv föll jag för frestelsen i min ensamhet & drack en halv Julmust, & inte nog med det, förfallet fortsatte med lite, bara lite! grillchips, åååååå va gott!!  

-bra för figuren? -NOT!

-men om man ingen har så spelar det väl ingen roll!! -eller??  

 

Vänta in gubben & höra om kvällen, sedan John Blund! 

 

                                         Kvällskram mina fina!  

 

Av Lena - 14 december 2011 15:50

 


 


 


 

Lite gamla bilder, så här på en regnig onsdag...

 

Ishalka som inte vart av denna dag! var ut på en morgon runda, om än den blev kort, för inte ens vovvarna kunde parera sina ben! rädd för att dom ska göra sej illa faktiskt! Uppehåll under dagen då jag jobbade, men på hemvägen blev det regn igen, by vägen är i alla fall sandad nu, så även om det regnar ska vi strax ta oss en liten promenad! fast jag antar att Märta inte vill  

 

                                          Kram kram!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards