frallorna

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Lena - 10 december 2011 19:57

 

Det börjades med väntan på bedömmningen... -här Petrus son Hero med matte!

  

 

  

& detta är Petrus andra son! Hasse!! vacker han åxå!  

  

                              Båda två! "mina" finaste!  

  

Så var äntligen bedömmningen igång, Hasse fick kanon kritik!

                           

Heros kritik var dock snäppet värre, oj oj...   

... av hög kvalite, m.m. -vi tackar!!! 

Tyvärr tröttnade gullungen ur mot slutet när det gällde... blev lite grinig på en kille som gick så nära hack i häl, 1 år & testosteronstinn, bara att jobba vidare för matte!

-jag är så stolt! GRATTIS på er!!  

  

                                       Fina Hero!!   

   

Vackra Märta Maräng med husse! fick åxå exelent & med ck! GRATTIS!!!   

                                         

                                       Söta Märta Maräng!  

  

                                   Fantastiskt vackra & söta Vera!  

   

                                  Finaste Ebba med matte!!  

 

Gick upp tio i 3 i natt!!! han sova i 2 timmar....  ganska så mör nu, fast jag inte gjort många knop, & mer än att haft kul!! tar på krafterna att hejja på de "sina"   & allt myller av folk & trängsel.

Fick med mej en jätte skön lurvig mys dyna som ska ligga i en av Bia bäddarna,

hade mackor med, men blev akut yr & slut av allt ståhej med att träffa så många trevliga mäniskor, så jag köpte en supergod   banan doppad i choklad & strösslad med nöthack, galet god!! så jag fick lite snabbt påslag & inte tuppade av!  

 

Här hemma väntade vovvarna som vart ensamma i 3 timmar, blev skönt mys på golvsängen & tog igen mej efter en lek vända på gården & inne!  

Snart kommer gubben hem från jobbet, bad honom köpa med sej en Pizza hem, sedan tror jag att jag kommer slockna framför tv:n...

 

Vilken super trevlig dag!!! mmmm detta kommer jag leva länge på!! fick träffa 3 av "mina barnbarn" samtidigt!bara en sån sak!!  synd bara att jag inte tänkte på att få alla med på ett & samma kort? -det kom jag på när jag var hemma... länken där uppe var lite sen i sin reaktion! 

 

                                       Kram kram!!    

 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards